Cap. 31

529 24 5
                                    

CAP. CONȚINE MOMENT DRARYA



Am intrat cu el în camera mea și a lui Mione , iar el s-a culcat lânga mine , luându-mă în brațe.

****

     Razele soarelui m-au trezit din somnul meu adânc, Draco numai era lângă mine, dar în schimb mi-a lăsat un bilețel :

   A trebuit să plec când Granger a intrat în cameră, vorbim dimineață, te iubesc!

     Nu pot explica cât de mult îl iubesc. Mione observă că zâmbesc și mă întreabă :

   - Îl iubești?

   - Da Mione, nu credeam că pot iubi pe cineva așa, mă bucur că este reciproc, spun zâmbind.

   - Trebuia să îl vezi cât de distrus era când a aflat că ai murit.

   Am oftat și m-am dus în baie. Mi-am făcut rutina, am făcut un duș, apoi am ieșit din cameră pentru a ajunge în Sala Mare. Draco stătea la locul lui vorbind cu Crabbe și Goyle, m-am dus prin spatele lui și i-am sărit în spate.

   - Ce faci? îl întreb sărutând-l pe obraz.

   - Amaris m-ai speriat, era să cad cu tine pe spate, spune râzând .

   - O să îmi fie dor de tine! 

   - Și mie, dar ne vedem la Balul de la Conacul Wulfric .

   - Da! Să nu uiți , tema este negru.

   - Cum să uit? Oricum mă îmbrăcam în negru .

     În timp ce vorbeam cu Draco , doamna  McGonagall a venit la mine și mi-a spus că bunicul vrea să îmi vorbească . M-am dus la el :

   - De ce m-ai chemat , bunicule ?

   - Voiam să te întreb cum te mai simți , având în vedere cele întâmplate ieri și să îți mai zic ceva.

   - Mă simt bine ! 

   - Mă bucur ! Invitatul surpriză o să își facă apariția la balul de la conac și niște persoane pe care nu le-ai mai văzut de mult o să ne aștepte acasă.

   - Sunt foarte nerăbdătoare ! 

   - La trei jumate să fii jos , în fața ușii de la intrare . Mai ai 4 ore , du-te și pregătește-ți cele necesare .

   - Familia Malfoy este invitată? Îl întreb curioasă .

   - Desigur , sunt o familie de sânge-pur , chiar dacă sunt toți DEVORATORI .

   - Strictul?

   - Nu , nu au ce căuta , o să avem și o întâlnire separată , dacă vrei .

   - Deocamdată nu ! 

****

     Înainte să plec, m-am dus la Mione , Harry și Ron pentru a-i întreba dacă nu vor și ei să vină :

   - Nu vrem să încurcăm , cum ai spus și tu , este un eveniment pentru cei de sânge-pur , iar eu sunt opusul , doar Ron este singurul pur de aici . Spune Mione tristă.

   - Are dreptate Hermione , o să îl ai pe Malfoy . Spune Harry încercând să schițeze un zâmbet .

   - Bine , dar după eveniment promiteți că veniți ? 

   - Cu siguranță ! Spun toți trei în cor 

     După ce mi-am luat rămas bun de la ei m-am dus să îl caut pe Draco pentru a-i mai spune ceva important . L-am căutat prin tot castelul , dar nu l-am găsit , până la urmă m-am decis să merg în camera comună de la Slytherin - știam toate parolele de la case , bunicul mi le-a spus . Când am intrat în camera comună , Eros al meu stătea pe canapea citind o carte .

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum