După Crăciun am mai stat doar 3 zile acasă , deoarece am hotărât cu Draco să mergem la Hogwarts mai devreme . Hope a venit și ea cu noi , vrea să vadă cum este școala , o să stea ceva.
****
Acum eram în camera comună , Hope stătea cu mine - ea nu a fost sortată deoarece nu s-a transferat la noi, este doar într-o scurtă ședere - . Mione cu Ron și Harry și-au făcut prezența în cameră , săptămâna asta nu avem ore , majoritatea încă sunt la familiile lor .
Am decis cu toții să mergem pe terenul de Quidditch. I-am arătat lui Hope cum se joacă jocul nostru , iar aceasta a vrut sa încerce . Când s-a urcat pe mătură a căzut , era pentru prima dată când se urca pe una.
- Cum vrei să joci , dacă tu nu ști cum să zbori , Hope? O întreb râzând .
- Taci Arya , e prima dată , și ultima , dacă nu pot nici acum să urc , mă las bătută .
După încă o încercare , a reușit , teoretic trebuia să stea mult mai sus , dar aceasta era la doar un metru de pământ .
- Mai sus Hope ! Îi spun.
- Nu , este destul de mult pentru mine , spune apoi se da jos .
- Nu o să înveți niciodată așa .
- Nu am spus că vreau să învăț, am vrut doar să încerc , dar eu nu pot nici să mă pun pe mătură. Este mai ușor fotbalul încuiațiilor .
- Fotbal ? Întreabă Ron .
- Da , nu ai jucat niciodată ? ( Hope)
- Nu am auzit niciodată de FUTBAl .
- Este Fotbal , Ronald , spune Mione râzând .
- Cum se joacă ? ( Ron)
- Ne trebuie o minge , iar aici nu găsim așa ceva , spune Harry .
- Ști și tu de Fotbal ? Îl întreabă Hope.
- Da Hope, a crescut în lumea încuiaților , ai uitat ?
- Am înțeles !
- Da , știu toate jocurile , mă refer că știu cum se numesc , nu cum se joacă , spune Harry râzând.
- De ce nu ști ? ( Hope)
- Hope , ai întrebat destule , gata , o atenționez , lui Harry nu prea îi place să vorbeasă de viața lui din lumea încuiaților , din cauza "familiei' lui .
- E în regulă Arya, mătușa și unchiul meu nu mă suportă , nu m-au dat la niciun sport , doar dacă făcutul curatului în casă și ducerea gunoiului se pun, spune Harry schițând un zâmbet slab pe față .
- Îmi pare rău, nu meritai să crești cu așa oameni , spune Hope.
- M-am obișnuit .
- Hai să mergem la Lacul Negru , este foarte frumos iarna înghețat , spune Mione.
- Bine ! Spun .
Ne-am îndreptat spre lac . Pe Draco nu l-am văzut astăzi , probabil s-a dus la conac , folosind aparetarea , îmi este dor de el . Încă nu am aflat ceea ce părinții mei i-au spus , dar o să aflu , sper.
- Wow , este foarte frumos , spune Hope.
- Întradevăr ! Spun eu la fel de uimită ca și ea .
În timp ce admiram priveliștea cu lacul înghețat , care avea o culoare movalie , un bulgăr mi-a venit în umăr , Harry aruncase cu zăpadă în mine . Începusem o bătaie cu bulgări , zici că eram copii mici de cinci ,șase ani nu de șaisprezece .
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...