Cap. 27

503 35 2
                                    

     După ce am terminat și ultima oră pe ziua de azi , m-am dus la Kira și mi-am luat o bucată de pergament , pe care am început să scriu :

                                                                                                                                        24.12.1996

                                                                     Dragă mamă, 

   Mâine este balul de Crăciun și am urgent nevoie de o rochie stil vintage , asta e tema balului, nu contează culoarea , doar spune-i Esmerandei să îmi facă una. Știu că le crează foarte repede , de aceea nu m-am grăbit să îți scriu. Trimite-o până mâine la 18.

Cu drag , fata ta!

   I-am pus Kirei în gheare scrisoarea și i-am dat drumul, sper să ajungă în siguranță .

****

     După 2 ore de citit din Hogwarts un scurt istoric era deja 18 . Hermione nu era în cameră , așa că am decis să o caut. M-am dus în camera comună, iar acolo erau cei trei .

   - Arya , ce faci? Am crezut că ești cu Draco. ( Mione)

   - Stau de 2 ore în cameră , îmi aștept rochia .

   - Cum adică ? ( Mione) 

   - Păi , i-am trimis mamei o scrisoare pentru ai spune Esmerandei să îmi facă o rochie până mâine.

   - A! 

   - Ce faceți băieți ? Îi întreb eu așezându-mă pe canapea .

   - Harry cred că s-a îndrăgostit , spune Ron dâdu-i un cot în burtă .

   - Serios ? De cine? 

   - Cho Chang ! ( Mione)

   - Oh , cea nouă , de la Hufflepuff?

   - Da!  ( Ron)

   - Păi ai vorbit cu ea? Îl întreb eu .

   - Nu ! ( Harry)

   - Bine că nu a venit aici anul trecut când aveai părul ăla în cap , spune Ron, apoi începe să râdă.

   - Ce amuzant ești Ron ! Spune Harry morăcănos .

   - Ce ai ? ( Eu) 

   - Toată ziua a fost așa, spune Mione.

   - Nu am nimic , sunt în regulă. 

   - Eu cred că știu ce are . ( Ron)

   - Ce crezi tu că am ? ( Harry)

   - Păi , azi dimineață te-ai trezit fericit , nu aveai nimic , iar după ce am mâncat , ai început să fi morăcănos și înțepat . (Ron)

   - Ce vrei să sugerezi cu asta Ron? Întreabă Harry roșu la față.

   - Azi ai auzit ceva ce nu ți-a convenit . ( Ron) 

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum