****
M-am trezit , este ora 7 dimineata, orele încep la 9 , dar micul de jun era la 8, asa ca am decis ca trebuie sa ma spal apoi sa ma schimb. Mi-am ales un hanorac verde , niste blugi negri si peste am pus roba . Verdele era unu din culorile mele preferate , sunt sigura ca cineva de la Slytherin imi v-a atrage atentia , dar nu imi pasa, aveam drepul sa ma imbrac cu ce vreau, chiar daca era culoarea 'inamicilor' mei.Cand am coborat in Sala cea mare , m-am dus langa Harry , Hermione inca nu se trezise. Ron aparuse si el intr-un final, era impreuna cu Hermione . Am mancat , l-am vazut pe Draco cu coada ochiului ca se uita la mine, asa ca am decis sa nu il bag in seama. Este un baiat foarte dificil, majoritatea fetelor erau moarte dupa el, mai ales Parkinson , se tinea numai dupa el, din cate am observat, lui nu prea ii place de ea , am auzit ca doar se foloseste de aceasta.
Dupa ce am terminat de mancat m-am dus in camera , mi-am luat ce imi trebuia pentru AÎMN (Aparare Împotriva Magiei Negre ) si m-am dus la ora. Ajunsesm prima, asta era bine, m-am pus la mine in banca si am inceput sa repet lecția, deodată aud cum usa se deschide, era blondul meu "preferat" s-a uitat la mine apoi s-a dus la el in banca, dupa 2 minute apar si ceilalți, Hermione vine langa mine, apoi apare si domnul profesor in clasa.
Azi am lucrat cate 2, a trebuit sa ne lovim intre noi cu vraji, aveam o vraja de protectie pe noi pentru a nu ni se întâmpla nimic, puteam sa fim doar sa fim împietriti, deoarece aceasta vraja nu era asa periculoasa . Am aruncat cu vraji înspre toti, dar preferatul meu a fost Malfoy :
- Hai Wulfric, sa te vad! (Draco)
- Nu cred ca vrei sa ma vezi in acțiune.
- O, ba da. Da tot ce ai.
- Tu ai vrut-o!
- Expelliarmus! A spus Draco, dar eu m-am ferit.
- Oh, ai ratat. Stupefy, am strigat, dar Draco s-a ferit si el.
- Si tu ai ratat. Spune el cu un zâmbet pe fata arogant.
- Nu prea cred, spun uitându-ma in spatele lui. Am ridicat bagheta in sus si vraja s-a întors spre Draco.
- Wow, cum a făcut asta? A întrebat un copil.
- Bravo Arya, acum te rog sa il readuci înapoi, apoi ne poti spune cum ai făcut, spuse profesorul.
- Ahhh, ma doare tot corpul, cum ai făcut sa se întoarcă vraja? Întreba Draco cu ochii ațintiți spre mine.
- E un secret de familie, nu pot spune.
- Acum înțeleg de ce ai venit tocmai acum la școală, spune o fata din acei copii care stăteau si se uitau. Dumbledore te-a instruit pana acum.
- Nu am avut pic de odihna, crede-ma, spun eu uitându-mă la fata, pe fata mea se putea vede ca deja ma obisnuisem cu vrăjile pe care le pot face. Mai bine sa nu sti sa faci vraji puternice decat sa poti sa faci, lumea se așteaptă sa le fac la perfecție.
- Iti mulțumim Arya ca ai împărtășit asta cu noi, acum gata, afara, ora s-a terminat.
Am ieșit cu totii afara din clasa, ii vedeam cum se uitau la mine, uimiți dar in același timp speriați, nu stiu de ce.
Nu stiam exact pe cine sa aleg la AÎMN asa ca am decis sa nu pun un nume.
Va mulțumesc mult pentru 51 de vizualizări, am observat ca, daca postez mai des acestea cresc asa ca voi încerca sa postez mai des.
Am intrat si in clasamente, pe niște locuri super buneeeee💚💚
Aștept părerile voastre in comentarii, daca aveti idei nu ezitați sa le spuneți!💚💚🍏
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...