~DUPĂ ZIUA ARYEI~
Ajunsesem iar la Hogwarts, deja ma simteam bine aici. M-am bucurat cand am aflat ca părinții mei au plătit reporterii sa nu puna nimic despre mine ca am devenit un vânător de umbre in profet. Nu vreau prea curand ca lumea sa afle.
2 zile nu am făcut ore, bunicul m-a scutit.
Insa acum, sunt bine, sunt nevoita sa port bluze cu maneci lungi pentru a-mi acoperii runa, mai am de așteptat 1 săptămâna pana cand voi putea sa folosesc o vraja pentru a o ascunde. Eu o voi vedea dar ceilalți, daca eu nu vreau, nu o vor vedea, asa mi s-a spus.
****
~ Outfit-ul meu de azi (fara geanta aceea) ~
După ce m-am schimbat am mers la masa, cand am intrat in Sala Mare, aveam impresia ca toti se uitau la mine, eram foarte tensionata, nu voiam sa se afle, poate daca era alta persoana in locul meu, abia aștepta sa se afle, dar eu nu, nu voiam.
M-am îndreptat spre locul meu de la masa Griffindori-lor. Cand m-am pus jos, Mione m-a luat din start cu întrebările :
- Cum te mai simți? Stiu ca te-am întrebat asta si aseara si azi dimineață cand m-am trezit, dar sunt foarte îngrijorată pentru tine.
- Sunt bine Mione, inca ma simt putin slabita, dar sunt bine, voi ce faceți?
-Bine! (Ron)
- Eh, bine pot spune! (Mione)
- Tu Harry, ce făci? Il intreb eu uitându-mă la el cu o fata îngrijorată, parea sa aibe ceva.
- Inafara ca Malfoy ma enervează încontinuu si azi mi-a pus piedica pe hol iar eu am sărit la gatul lui cu bagheta in mana, ma simt destul de bine.
- E Malfoy, ce vrei.. (Arya)
- Ce vorbiți despre mine? Întreabă Malfoy cu un zâmbet arogant pe fata.
- Despre faptul ca esti un nesimțit si un arogant, vrei sa mai continui? Ii spune Hermione.
- Iti mulțumesc sânge-mâl, chiar nu ma deranjează.
- Pleaca Malfoy! (Arya)
- Uhuu, a prins printesa glas, vreau sa vorbim după ore. M-am uitat la el mirata si in acelasi timp dezgustată pentru ca avea atata tupeu.
- Ti-a zis sa pleci! (Harry)
- Bine, plec, Pottah, dar tot vreau sa vorbesc cu printesa. Spune Malfoy, apoi pleaca spre masa lui, era asa plin de sine, era obișnuit ca totul sa ii cada la picioare, nu înțeleg de ce toate fetele sunt înnebunite dupa el. Arata bine, nu pot nega asta, are niste ochi superbi, dar e prea nesimțit.
- Doamne, il urasc! (Arya)
- Toata lumea il uraste! (Ron)
- Ma enervează ca imi zice Prințesă, adica, cine se crede? Îhhh..
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...