Astăzi este ziua balului, abia aștept să văd ce rochie mi-a făcut Esmeranda. Din fericire astăzi nu avem ore, așa că pot sta toată ziua în bibliotecă și să citesc, sau să mă plimb pe malul lacului Negru
Am ieșit din cameră și m-am îndreptat spre Sala Mare, în fața mea l-am văzut pe Harry, era singur.
M-am dus silențios în spatele lui și l-am luat de după umeri.
- Wah, Arya m-ai speriat.
- Bună și ție, spun râzând.
- Scuze, bună!
- Ce faci singur?
- Ron încă nu s-a trezit și am decis să vin singur la masă, tu?
- La fel!
- Hai să mergem, îmi este foame.
- Și mie, sper că în dimineața asta au făcut clătite spiridușii, ieri din păcate nu făcuseră.
- Yum, cu ciocolată.
- Da!
****
- Ce bine că avem clătite , după masă mă duc în bucătărie să le mulțumesc.
- Nu le mâncați pe toate, spune Mione, venind lângă mine.
- În sfârșit ți-ai deschis ochii!
- De ce nu m-ai trezit?
- Având în vedere că azi nu avem școală și nu putem întârzia nicăieri am zis să te las să dormi cât vrei.
- Puteam întârzia la masă Arya!
- Îți păstrăm eu ceva.
- Ce prietenă bună ești, spune și mă ia în brațe.
- Arya, aia e bufnița ta? Mă întrebă Ron. M-am uitat în sus și am văzut-o pe Kira care avea o cutie legată de picior.
- Mi-a făcut rochia, spun eu fericită în timp ce Kira mi-a lăsat cutia jos.
- Deschide-o! Spune Mione foarte nerăbdătoare.
Am deschis cutia și am văzut o rochie înflorată, nici nu pot să o descriu, este prea frumoasă.
- Wow, se aude Ginny.
- E superbă, spune Mione.
- Știu!
Se adunaseră toate fetele că să îmi vadă rochia, rămâneau fără cuvinte.
- Sper că se potrivește cu costmul meu, se aude o voce venind din spatele meu.
- Dacă costumul tău e cu roz, da, spun râzând, îmi dădusem seama că era Eros
- O să îmi pun o batistă roz, spune, apoi mă săruta pe obraz.
- Îți place?
- Așa e drăguță, dar vreau să o văd pe tine, spune râzând într-o parte.
- Diseară.
M-a sărutat, apoi s-au auzit niște fluierături. Ne-am desprins, am început să râd deoarece Eros al meu avea ruj pe buze.
- Vezi că ai ceva aici, îi spun arătându-i spre buzele lui.
- Eu nu văd, mă ștergi tu? Ma întrebă zâmbind.
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...