Cap. 17

588 33 11
                                    

     Draco pov :

.... m-am dus după ea . Din păcate nu plecase singură, așa că am făcut cea mai stupidă chestie , am intrat în mintea ei  , și i-am spus : 

   - Inventează o scuză și pleacă de lângă ei , vreau să vorbim.

   - Malfoy , tu ești? Ce vrei ?

   - Da eu sunt, acum fă ce ți-am zis.

   - Ha, și de când am început eu să îți ascult ție ordinele?

   - De aseară . Dacă nu vi să vorbim , voi spune tuturor despre cele 10 minute petrecute împreună singuri în camera ta.

   - Bine! 

   - Așa ,după ce le zici ,te întorci cu spatele și ,mergi înainte, eu sunt chiar în spatele tău.

   Arya pov :

   Am făcut exact cum a zis , nu voiam să se afle.

   - Hey ,prieteni , mă duc până la baie vă prind eu din urmă . 

   - Bine! Spun cei trei în cor.

   - Ne întâlnim la banca noastră ,și cu asta am plecat .

      M-am întors cu spatele , Malfoy nu era nicăieri. Începusem să îl strig în șoaptă:

   - Malfoy , unde ești? După întrebarea asta o mână m-a tras într-o sală de clasă pustie, nu mă speriasem , eram destul de antrenată să fac față oricărei situații . 

   - Aici sunt , m-ai pierdut ? Întreabă acesta cu un rânjet pe față.

   - Mda.. Ce vrei? Întreb eu eliberându-mă din mâinile lui.

   - Vreau să vorbim despre aseară . 

   - Nu vreau să vorbim despre nimic, eram beată Malfoy , înțelege ,iar tu ai profitat. Ce s-a întâmplat aseară, s-a întâmplat din greșeală , și nu se v-a mai întâmpla , te asigur .

   - Ba eu cred că se v-a mai întâmpla, sau mai bine zis , v-a continua . Acesta râde și se îndreaptă spre mine. ' Colloportus' spune , apoi ușa se închide. 

   - Pleacă de lânga mine! 

   - I-a să vedem ce ascunde minunăția asta , îmi dă eșarfa jos de la gât ' ști, îți stă chiar bine , nu credeam că o să fie așa pe proeminent , dar , ar putea fi mai multe' 

   - Lasă-ma ! Țip eu 

   - O haide Arya , știu că și tu vrei ,spune el. Am rămas surprinsă pentru că mi-a zis Arya  nu mi-a mai zis așa. Să fiu sinceră nu îmi era frică de ce îmi putea face , nu avea ce să îmi facă . Malfoy e un băiat super arogant, dar superb, nu am spus niciodată ca nu e frumos . În momentul ăsta , când era așa de aproape de mine , încât îi puteam simți respirația mentolată , am simțit un fior pe șira spinării . 

   - Malfoy , spun eu , dar el în secunda următoare își lipește buzele de ale mele. Nu simțeam nevoia să mă desprind din sărut , dar am făcut-o ' Am zis să mă lași ' țip așa de tare încât mi se activează o putere , l-am aruncat în partea cealaltă a clasei fără să îl ating . Asta era nouă , numai făcusem așa ceva. 

     Fug repede spre ușă , spun  ' Alohomora' , iar aceasta se deschide . Mă aparetez lângă cei trei și încep să le povestesc totul , de la seara aceea până la momentul care tocmai s-a întâmplat .

   - Arya, jur că îl omor , spune Harry încleștându-și pumnii în timp ce se ridica de pe bancă. 

   - Lasă-l Harry , nu merită , oricum , l-am zburat cât colo , spun eu râzând un pic . 

   - Deci , semnul ăsta , e făcut de Malfoy? Întreaba Ron studiindu-mi gâtul .

   - Oh , ăh , da , de el e făcut , spun eu acoperindu-l ' Malfoy mi-a luat eșarfa , cu ce îl acopăr eu acum până ajung în cameră? Cu toții o să îl vadă , doamne , nu îl suport pe copilul ăsta' 

   - Arya , spune-ne sincer, simți ceva pentru el? Mă întreabă Hermione uitându-se atent la mine , întrebarea asta mi-a pus capac , nu știu de ce , dar nu îi puteam răspunde .

   - Normal ca nu simte nimic pentru el , cum să fie îndrăgostita de Malfoy ? spune Harry nervos.

   - Harry , las-o să răspundă ! ( Hermione) 

   - Nu știu ce să zic , Mione, nu știu ce simt pentru el, nu pot spune că nu simt nimic. Sunt o proastă , cum să am sentimente pentru Malfoy ? 

   - Ai sentimente pentru el? Arya , voia să te vi-.. nu l-am lăsat să își termine ce avea de spus , am intervenit peste el.

   - Dacă voia să o facă o făcea de aseară , chiar dacă eu mă împotrivisem , spun , apoi plec spre castel , nu îmi  păsa că ceilalți se uitau la mine cum mergeam plângând , nu îmi păsa că semnul de la Malfoy se vedea , voiam doar să fiu singură .


         Am făcut 400 de viz. , doamne vă mulțumesc multtttt!!!!!! Dacă aveți idei pentru poveste le aștept în privat sau chiar în comentarii <3

  

   

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum