Cap. 9

701 40 4
                                    

După convorbirea mea cu Bunicul , acesta a plecat , iar pe ușă au intrat cei trei preferati ai mei , au venit repede lângă mine :

-Doamne, Arya , ce s-a întâmplat cu tine? aveai mâna roșie , am crezut că te-ai tăiat. (Hermione)

-Ești bine? ( Harry)

- Ce s-a întâmplat ? ( Ron)

-Nu vă pot spune, dar o să aflați de ziua mea, încă nu știu cum să vă spun .... dar o să vă explic după festivitatea de ziua mea.

-Adică vrei să zici că , ceea ce tu aveai pe mână era normal? (Harry)

- Într-un fel , da , pe mine mă afectează mai mult decât pe alții .

- Decât pe altii? chestia asta se întâmplă mai multor oameni? ( Mione)

- Da! O să aflați la ziua mea , de aceea vreau neapărat să veniți , este foarte important, nu știu cum aș putea să vă spun , nu știu cum veti reacționa, dacă o să vă mai comportați la fel cu mine.

-Arya , ne sperii! (Ron)

Am schițat un mic zâmbet.

- Cine m-a luat de pe hol? nu puteam vedea clar ceea ce se întâmpla.

- A, păi , eu am venit să te ridic , apoi a venit și Malfoy , nu l-am întrebat de ce a venit, doar m-a ajutat să te car până aici, apoi a plecat. A fost ciudat, nu mi-a spus nimic, sunt obisnuit sa imi spuna lucruri dar acum nu a spus nimic, m-am uitat ciudat la el

- Malfoy te-a ajutat sa ma aduci aduci? Tu Vorbești de Draco Malfoy?

- Da, știu, nici mie nu imi vine sa cred.

****
- Haide-ti! Mai repede! O sa întârziem. (Arya)

- Am ajuns, gata , hai sa mergem!

- Abia aștept, o sa fiu o alta persoana!

- O alta persoana? (Mione)

- Da! O sa vedeți.

- Zici ca o sa te schimbi, ne sperii. (Harry)

- Macar nu o sa mai am povara asta pe cap. Promiteti-mi ca nu o sa ma priviți cu alti ochi, va rog.

- De ce sa te privim cu alți ochi? Esti prietena noastră. (Mione)

- Va mulțumesc! Auch!

- Ce s-a întâmplat? ( Ron)

- Ma doare iar mana, foarte rau.

**Dupa 3 zile**

- Arya, in 10 minute începe ceremonia. ( mama Lily)

- Stiu mama!

-Imediat Doamna Wulfric, mai avem decat sa ii punem florile pe rochie. Spuse una  din Designeri-i care imi făcuse rochia.

-Arăți superb Arya, ce nepoata frumoasa am, imi spuse bunica si ma pupase pe ambii obraji. Azi vei primi prima ta runa, ce bucuroasa sunt.

-Sunt foarte emoționată Bunico, sper doar sa nu doara la fel de tare ca acum 3 zile cand pielea "se pregătea" pentru runa.

-Oh, nu, nu doare chiar asa tare, o sa te obișnuiești, iti vei face multe pe parcursul vieții.

-Arya, vin-o jos, începem! ( mama)

-Acum vin!

****

-Wow, Arya, ce frumoasa esti! (Mione)

-Mersi mult! Ii răspund eu imbratisand-o strâns.

-Ești bine, adica, scuze, iti sta foarte bine in rochia asta, spuse Harry uitându-se la mine puțin rușinat.

-Mulțumesc! Ii răspund eu imbratisand-l si pe el. Apoi il aud pe Ron :

-Si eu am zis ca iti sta bine, spune el trist, eu nu merit o îmbrățișare?

-O, ba da, ii spun eu razand si imbratisand-l.

*****

-Astăzi ne-am adunat aici pentru aniversarea de 16 ani a Aryei Adelle Wulfric, dar si pentru trecerea ei de partea Vânătorilor de Umbre, v-a primi prima ei runa, cea ANGELICA, cea mai importantă runa, aceasta ii v-a activa si sangele ANGELIC si ne v-a ajuta sa il oprim pe Voldemort, v-a fi liderul nostru, ea este cea in care vom avea încredere, vom lupta alături de ea. Cu aceste cuvinte spuse, sa inceapa inițierea! ( domnul lider al VDU)
VDU= vânători de umbre

    Eram foarte emoționată si speriata in același timp. Când am ajuns pe platforma unde voi primi runa, m-am uitat la Mione, Harry si Ron aceștia se uitau surprinși la mine, nu le venea sa creada ca voi deveni un VDU, nici mie nu imi venea sa cred, de cand eram mica m-am antrenat, nu am fost niciodată un copil normal, in zilele mele libere ma antrenam de dimineață până noaptea.

    - Arya, juri ca vei fi mereu de partea noastră, vei apară lumea Vrăjitorilor  de Voldemort si de  aliatii lui? Ma întrebase domnul inițiator.

    - Da, jur!

    - Atunci, te rog frumos sa imi întinzi mana pentru a te iniția. I-am întins mana, in următoarea secunda am simțit ca tot sangele in mine fierbe, runa se crea lent cu Stelina, numai puteam rezista sa stau in picioare, crearea runei ma epuiza, ma simțeam foarte obosita, voiam sa tip de durere, dar nu voiam sa le arat mila, nu voiam sa le arat ca ma doare. Un spiriduș de casa mi-a adus un scaun, m-am pus pe el si am așteptat cu lacrimi in ochi ca inițiatorul sa termine de creat runa.

     - Am terminat, runa isi v-a căpăta culoarea in cel putin 5 zile, La mulți ani Arya, bine ai venit printre noi. (Domnul inițiator)

     - Am înțeles, va mulțumesc! Când am dat sa merg mai aveam puțin sa cad de pe propriile picioare, norocul meu a fost ca tata statea langa mine, asa ca m-a prins, m-a luat de dupa umeri si a înaintat cu mine.

     - Arya, esti bine? Ma intrebase mama cu o fata îngrijorată.

     - Da, sunt bine, doar ca ma simt foarte slăbită.

     - Din cauza sângelui ei, runa a lasat-o fara energie, doar știti cat de important si puternic ii este sangele. Spuse domnul inițiator.

    Toata lumea se uita la mine, mulți dintre ei aveau fetele îngrijorate, părinții mei au invitat foarte multe persoane, nu știu de ce.

     - Arya, de ce nu ne-ai spus ca ești un vânător de umbre? ( Ron)

     - Am vrut sa aflați la ceremonie, imi era frica, poate nu ma credeați sau poate ma priveati cu alti ochi daca va spuneam.

     - Nu contează ca ești un vânător de umbre , tu tot prietena noastră ești, si tinem la tine (Harry)

     - Va mulțumesc prieteni! M-au luat toti 3 in brate si apoi am plecat la masa, ma simțeam mai bine, acum nu le mai ascundeam nimic, ma întreb cum voi ascunde runele de copiii din școală, cred ca exista o vraja, voi vedea ce voi face, acum ma bucur de ziua mea.



Nu imi vine sa credddddd, am făcut 100 de vizualizări la poveste, in mai puțin de o luna , va mulțumesc mult de tot❤️❤️❤️
Daca va place povestea mea nu ezitați sa o distribuiți. Am citit multe cărți de pe wt cu HP, nu am găsit niciuna cu Vânători de Umbre, si cred ca este singura.
Va mulțumesc inca odata ❤️❤️ nu uitați sa votați, m-ar ajuta extrem de mult acest gest, pentru a vede daca va place povestea ❤️❤️

Xoxo🍏

   

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum