Eram in a 2 a luna de scoala, ma acomodasem mai repede decat ma asteptam. Toti erau buni cu mine, dar o singura casa ma enerva, Slytherinii, nu era nici unul care sa nu fie rau, nesimțit, fara mila. Erau toti sange-pur, nu cred ca exista unul care sa nu fie. Draco era PRINTUL SLYTHERINILOR asa i se spunea, nu pot spune ca era urat, chiar nu era, doar ca, comportamentul lui lasa de dorit, era deștept, se comporta asa frumos pe langa profesori, dar cu ceilalți copii, nu.
Peste 3 zile este ziua mea , abia aștept să fac 16 ani. Un lucru foarte important pe care nu vi l-am spus este că familia mea se trage dintr-una de VÂNĂTORI DE UMBRE , nu doar dintr-una de vrăjitori foarte puternici. Pot spune că sunt destul de norocoasă , de aceea am unele abilități pe care altii nu le au.
La 16 ani împliniți aveam să primesc prima mea rună , cea angelică , aceasta reprezintă puritatea săngelui , și trecerea de partea Vânătorilor de Umbre . Aceștia apără lumea de creaturile nedorite, pe care Devoratorii le trimit pentru distrugerea Vrăjitorilor, care nu sunt de partea lui Voldemort , acum că a reapărut in peisaj Mărețul Voldy , creaturile sunt trimise de el , si sunt mult mai puternice si mult mai greu de ucis. Urma să fiu un vânător de umbre, si nu unul oarecare , ci unul foarte puternic .
Mama mi-a povestit , că atunci când era însărcinată cu mine, eu îi dădeam mult de furcă , dar într-o zi când a fost la control , doctorul i-a spus că ceva nu este în regulă cu mine, începeam să mă micșorez și să dispar puțin câte puțin . Doctorul le-a spus ca nu a mai văzut așa ceva , a învestigat puțin si a ajuns la o concluzie, trebuia să injecteze în burta mamei mele , adica mai pe scurt în placenta în care eu eram, SÂNGE DE INGER. Sângele de înger era foarte puternic . Părinții mei așa au făcut . Tata a trimis mulți oameni să îi aduca sângele , pentru a ma face bine, a plecat chiar si el , s-a întors peste 3 zile cu sângele , a trebuit să îl injecteze de 2 ori pe zi timp de 3 luni, cat timp eu eram in burta mamei mele.
Acum ca v-am povestit si asta să ne întoarcem la ziua de azi. Era o zi ca oricare alta , doar că Harry se purta foarte ciudat, mai ciudat decat se comporta Hermione, Ron , avea si el ceva , dar nu era ca Harry . Mă întreba încontinuu dacă îmi fac ziua, eu nu îi răspundeam , deoarece încă nu le spusesem de ceea ce sunt , si ceea ce voi deveni peste 3 zile, nu știam cum sa le spun , dar cred că îi voi invita la ziua mea, iar la ceremonie vor vedea .
*****
-Arya, deci, iți faci ziua? Întrebă Hermione cu un rânjet pe față.
-Da, mi-o fac acasă , este o tradiție de a noastră , mai ales că vârsta de 16 ani este una foarte importantă în familia mea.
-Din ce motiv e așa importantă ? ( Hermione)
-Păi veti vedea atunci la cere... pardon la petrecere .
- Ok, chiar mă intreb de ce este așa importantă . Spuse Harry rânjind spre mine.
-Oh, nici nu ai idee. Spun eu pe sub barbă.
-Hai mai repede la masă , îmi este foarte foame , spuse Ron grăbind pasul.
-Doamne , Ron , tu chiar iubești mâncarea. (Arya)
-Normal, ce poate fi mai bun pe lumea asta decât mâncarea?
Hermione se uită la el cu o față tristă , dar Ron nu observase , m-am uitat la ea si i-am soptit:
-Lasă-l ,doar stii că este înnebunit după mâncare , dar totuși , nu v-ar sta urât impreună .
- Nici ție nu ti-ar sta urât cu Harry .
- Herm , suntem doar prieteni .
- Da, spune-i si lui asta , se vede că este îndrăgostit de tine, chiar din prima clipă de când te-a văzut în tren .
- Taci Hermione , îi spun eu dădându-i un pumn încet în umăr.
*ÎN SALA DE MESE*
-Arya , vin-o te rog cu mine, domnul Dumbledore vrea să vorbească cu tine, poți mânca la masa profesorilor. Îmi spune doamna McGonagall.
-Bine!
-Draga mea nepoată , trebuie sa vorbim despre ceremonie. (Dumbledore)
-Bunicule , mai încet .
-Nu te îngrijora, toți profesorii știu despre tine , despre familia noastră .
-Chiar și ca am sânge Angelic pur?
-Da!
-Bine!
- Așa , deci , vom pleca de mâine, pentru a te pregăti , sunt multe lucruri de facut , îți poți lua și prietenii de mâine, Domnul Potter, Domnisoara Granger si Domnul Ronald , sunt niște copii foarte buni.
-Am emoții bunicule , încă nu le-am spus ceea ce sunt. Spun eu băgând salată în mine ca sparta , când am emotii mănânc foarte mult.
-Nu trebuie să te îngrijorezi , Vânătorii de Umbre doar știi că sunt văzuți ca pe niște ZEI Ai LINIȘTII , deoarece ei aduc liniștea pe Pământurile Vrăjitorești , nu ai de ce să te îngrijorezi ca nu vor mai vrea să stea cu tine, sunt niște copii buni, vor fi fericiți când vor afla.
-Asta e și problema bunicule, ei ne văd ca pe niste ZEI , nu vreau să ma trateze ca pe una, nu vreau să ma privească diferit , mai ales că sunt și jumătate înger , am săngele ÎNGERULUI GABRIEL în mine, sunt conștienta de acest lucru.
-Nu te vor privi diferit, sunt prietenii tăi , ar trebui să se mândreasca cu tine.
-La un moment dat o sa afle toată școala, să vezi atunci bunicule , am spus eu oftând
*MOMENT ÎN CARE DUMBLEDORE VORBEȘTE CU ARYA DESPRE CEREMONIE SI CEEA CE SE V-A ÎNTÂMPLA*
Hello prietenii, am făcut aproape 70 de viz. la carte , sunt foarte fericită, poate nu este un număr mare , dar pentru mine înseamnă foarte multttt!!!!!
Mă întreb dacă știți de unde am luat aceste idei cu Vânătorii de Umbre, este un serial super tare, este unul dintre serialele mele preferate .
Dacă aveți idei mi le puteți spune în privat sau în comentarii, nu uitați să îmi votați capitolele, a dacă ati face asta m-as bucura foarte mult , asa pot vedea dacă va place ceea ce eu scriu aici.
XOXO
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...