Cap. 30

515 32 11
                                    

     După 30 de minute ușile Sălii se deschid... 

     Domnul Dumbledore înainta în fața coșciugului în care se afla Arya ,  când am văzut am început să plâng , nu îmi păsa că puteam fi văzut . M-am apropiat de coșciug și am văzut-o îmbrăcată într-o altă rochie , aceasta era exact ca a unei mirese .

   - Domnule Malfoy , te rog să te duci la locul tău , ceremonia trebuie să înceapă . După ce a zis asta un grup mare de oameni a intrat în Sala Mare , în fruntea lor erau doi oameni , o femeie și un bărbat ,care plângeau , aceștia erau părinții Aryei , i-am recunoscut deoarece Arya avea în camera ei multe poze cu aceștia.


   - Nu , fata mea , nu se poate ! Striga mama Aryei , tatăl ei se uita la ea cu lacrimi în ochi , dar nu spunea nimic .

   - Tată , nu poate fi adevărat , poate este ținută într-un somn adânc . Spune domnul Wulfric.

   - Și eu speram la același lucru , dar din păcate , este moartă , acum as vrea să îmi încep discursul .

     Știam că Dumbledore avea să vorbească despre cum a murit Arya , și le va spune tuturor ceea ce ea a fost , adică un tribrid .

   - Scumpa mea nepoată astăzi și-a dat viața pentru a ne salva , fiind un Vânător de Umbre asta era ceea ce ea trebuia să  facă , dar nu a făcut-o fiind un Vânător , ci fiind un prieten foarte bun , când cei prezenți au auzit că ea era un Vânător de Umbre au scos diferite sunete de surprindere și au început să șușotească .

   - Acești oameni de aici , spune și arată spre mulțimea de oameni îmbrăcată în negru , care stătea chiar în spatele soților Wulfric ' sunt Strictul , sigur ați auzit de el, Arya era cea care îi coordona , pentru că ea era specială , sigur ați auzit și despre povestea numită Fata înger , ea era aceea , mai mult de atât , ea era un tribird , a fost: Vrăjitoare , Vânător de Umbre și Înger . Prin sângele ei cum știți prea bine din poveste , curgea sângele Îngerului Gabriel , iar asta o făcea și mai puternică . Runele pe care le-ați văzut cu toții în timp ce se lupta cu mulțimea de Dementori o ajutau în lupte. Din păcate această luptă a fost prea dificilă pentru ea .

   - Dacă a fost așa de puternică , atunci de ce a murit ? Întreabă o sânge-mâl de de Hufflepuff. 

   - Arya.... Începe Dumbledore să zică , dar chiar atunci , voalul alb care era pus peste Arya , s-a dat la o parte .....


 Arya pov : 

      M-am trezit într-un loc alb. 

   - Este cineva aici ? Întreb derutată și în același timp speriată . Nu am primit niciun răspuns , dar o siluetă albă începuse să vină spre mine .

   - Arya Adelle Wulfric ! Îmi spune acea siluetă.

   - De unde îmi ști numele , și unde sunt?

   - Sunt Îngerul Gabriel , am vrut să vorbesc cu tine , iar asta era singura opțiune , acum suntem în abisul minții tale , am ceva foarte important să îți spun .

   - M-ai omorât ? Sunt moartă ? Întreb speriată.

   - Nu ești moartă , sufletul tău nu este , oamenii care te văd în momentul ăsta cred că ai murit , dar nu ai făcut-o ! 

   - Ce vrei să îmi spui , presupun că este foarte important dacă ai făcut asta .

   - Chiar este , Voldemort o să mă omoare , știe că sângele meu este foarte important , vrea să facă asta deoarece sângele meu combinat cu sângele lui pot să deschidă o poartă spre o altă dimensiune . Din acea dimensiune vrea să își aducă familia care a murit și să îsi unească puterile puntru a-l omorî pe Harry Potter și pe tine , tu ești arma lui secretă Arya, dacă îți folosește și ție sângele poate deveni cel mai puternic Vrăjitor care a existat vreodată și cine ce mai poate face . Acum când te vei trezi trebuie să ai grijă , o să fi mult mai puternică , pentru că ai trecut de pragul morții , iar asta te-a făcut și mai puternică decât erai . Voldemort cât de curând o să trimită Devoratori după tine, ai face bine să îi înlături cât mai repede semnul lui Draco Malfoy. Acum trebuie să te trezești !

  

     După ce a spus asta am simțit cum nu pot să mai respir . M-am trezit într-o cutie și am auzit că cineva a spus Dacă a fost așa de puternică , atunci de ce a murit ?, mi-am dat seama că vorbea despre mine.  M-am ridicat în fund speriată respirând greu .

   - Arya ! Se aude Mione țipând , am ieșit din cutie , care până la urmă era un coșciug și am încercat să mă pun pe picioare , dar nu am putut , m-am dezichilibrat , iar două mâini m-au prins , era Draco , când l-am văzut l-am sărutat , nici nu îmi dădusem seama era și familia și Strictul de față . După ce ne-am desprins din sărut mama a venit la mine și m-a luat în brațe , cu țoții se uitau uimiți . 

   Până la urmă au venit și Mione , Ron și Harry să mă îmbrățișeze , atunci mi-am amintit :

   - Voldemort , vine , și nu doar după tine Harry , ci și după mine , o să avem aceeași soartă , vrea să ne omoare pe amândoi .

   - De unde ști asta ? Întreabă Harry confuz.

   - Cât corpul meu a fost inert , mintea și sufletul meu încă erau în viață , Îngerul Gabriel a făcut asta , a vrut să mă avertizeze .

   - Când m-am uitat prin sală mai bine mi-am văzut și Strictul , se uitau uimiți la mine , la fel și ceilalți copii din sală .

   - Chiar ești  Vânător de Umbre și Înger ? Întreabă o fată  de la Ravenclaw .

   - Presupun că Bunicul v-a spus asta , da chiar sunt , și acum sunt mult mai puternică , deci vă sugerez să nu mă călcați pe coadă , pentru că nu cred că mă voi putea controla să nu fac ceva rău . Fata când a auzit asta am putut să o aud cum a înghițit în sec.

   - Eu am spus că este o ciudată , spune Parkinson .

   Ochii mi s-au albit , iar runele au început să îmi lumineze , din cauză că Parkinson nu poate să își țină gura închisă . Draco a vrut să meargă la ea , dar eu l-a oprit .

   - Chiar vrei să te cerți cu mine chiar acum când am reînviat ? Spun cu ochii albi și foarte nervoasă .

   - Cred că o să îmi retreag cuvintele ! Spune speriată .

   - Așa credeam și eu , spun calmându-mă . ' Bunicule ,pot să mă duc în cameră să mă odihnesc ? Mă simt foarte obosită .'

   - Desigur ! Spune el zâmbind .

      Draco mă ia de mână și merge cu mine pâna la tabloul Gryffindor .

   - Poți să pleci ,mă descurc și singură ! 

   - Nici nu mă gândesc , am crezut că ai murit , Amaris , nu știam ce să fac , nu îmi mai văd viața fără tine , tu ești singura persoană importantă din viața mea , TE IUBESC , sper că ști asta . Spune Draco sărutându-mă .

   - Și eu te iubesc ! 

      Am intrat cu el în camera mea și a lui Mione , iar el s-a culcat lânga mine , luându-mă în brațe.


  

     Hey guys ( puțină engleză pe la colțul gurii :) ) , sper că v-a plăcut acest capitol , până la urma Arya nu a murit, aventura ei abia începe !!!!

     Nu uitați să votați dacă v-a plăcut , și dacă vreți puteți să vă lăsați părerea voastră în comentarii .



     

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum