Cănd m-am trezit am văzut că Draco numai era lângă mine. Mă întristasem , nu știu de ce a plecat , era frumos dacă mă trezeam lânga el.
**După 5 minute**
Aud ușa deschizându-se, când m-am întors l-am văzut pe Draco cu un platou de mâncare în brațe , am început să râd, era foarte concentrat , nu voia să le dea pe jos.
- De ce râzi ? M-a întrebat el în timp ce punea platoul pe pat .
- Erai foarte concentrat , spun eu încă râzând .
- Nu voiam să le dau pe jos , dacă le dădeam tu numai aveai ce mânca . Spune calm așezându-se pe pat .
- Aww, îți pasă de mine , spun făcând ochii de cățeluși în timp ce mă uitam la el .
- Normal că îmi pasă de tine prințesă , în seara asta vreau să merg cu tine undeva , pentru a vedea ceva foarte frumos , sper că o să îți placă.
- Unde?
- Surpriză ! Acum , haide, mănâncă!
- Bine! O, mi-ai adus și suc de dovleac , de unde știai că îmi place?
- Mereu te văd că bei la masă .
- Ești atent la detalii , îmi place , spun eu chicotind .
****
- Mmmm... ce bune sunt clătitele astea cu ciocolată , spiridușii se pricep la făcutul clătitelor .
- Știu , spune Draco în timp ce mănca și el ' Of Arya, ai 16 ani și tot nu știi să mănânci ' spune el în timp ce m-a șters de ciocolată în colțul gurii cu degetul lui .
- Eh, nu contează că am 16 ani , tot copil sunt , spun eu râzând ' Ști, asta mi-a adus aminte de seara aceea în care avusesem antrenament '
- Și mie , tot de ciocolată te-am șters și atunci , spune râzând .
- Ce? Îmi place ciocolata ... spun în timp ce mai luam o gură din clătită .
****
- Acum că suntem împreună , trebuie să îți explic faza cu Vânătorii de Umbre , probabil ai multe întrebări .
- Nu am foarte multe , dar am . Hai spune , te ascult .
- Familia mea se trage din neamul Vânătorilor de Umbre , suntem puri . Eu am venit mai tărziu la școală pentru că am avut niște ani foarte grei . Toată viața mea până acum m-am antrenat și am învățat , bunicul și părinții mei au avut grijă să îmi aducă cei mai buni profesori , o parte sunt de aici , de la Hogwarts . Voi începeți să învățați magie la 11 ani , eu am învățat de la 4 ani , abia puteam să vorbesc bine , dar să învăț vrăji.
- Wow! Spune Draco complet fașcinat de ceea ce îi spuneam.
- Acum o să spun ceva foarte ciudat , trebuie să asculți cu atenție pentru a întelege .
- Bine.. spune Draco nedumerit .
- Of.. înainte să mă nasc , mama a avut complicații cu sarcina , puteam să mor . Ai mei erau foarte panicați , s-au dus la cel mai bun Vindecător , acesta le-a spus că îmi trebuie sânge de înger pentru a supraviețuii . Din cauză că sunt vânător de umbre și am sângele diferit de al vostru , vrăjitorilor , situația a fost foarte complicată . Tata a plecat cu gărzile lui și supușii , cum le spune el , în Vârful Gorbac , pentru a vorbi cu Îngerul Gabriel - numai aici te poți întâlni cu el în persoană - . Acesta i-a dat sânge tatălui meu și a venit cu el acasă , l-a injectat în burta mamei mele , ajungând în placenta în care eram . Vindecătorul a spus că eu am absorbit tot sângele în organismul meu , făcându-ma bine. Iar acum , sângele Îngerului Gabriel îmi curge prin vene , sunt legată de el , de aceea pot simți ceea ce el simte , atunci când este rănit foarte grav . Iar atunci când am avut acel incident la ora doamnei Trelawney , cel mai probabil Îngerul Gabriel a pățit ceva. Dumbledore încă încearcă să dea de el .
- Stai să ințeleg, adică tu ești înger ?
- Practic da , sunt tribrid , așa mi se mai spune , pentru că sunt : Vrăjitoarte , Vânător de Umbre și Înger.
- Wow ! Exclamă Draco , încă foarte surprins. ' E o întrebare foarte ciudată , dar , ce culoare are sângele tău ? Am auzit că vânătorii de umbre îl au negru , iar îngerii Alb. Îl ai cumva gri?'
- Nu Draco , spun eu râzând .
- Păi ce culoare este ? Spune-mi!
- Mai bine îți arăt --
- Stai Arya, nu -- Înainte să spună să nu mă tai , deja o făcusem , am luat o foarfecă de pe o noptieră și m-am tăiat în palmă .
- Arya, ai sângele ..... albastru? întrebă el șocat.
- Da, nu știu de ce tocmai albastru.
- Poftim ! Zice el în timp ce îmi întinde o cârpă cu care să mă șterg .
- Mersi ! Îi spun , apoi îl sărut pe obraz.
****
- Haide Arya , am o surpriză pentru tine . Spune el în timp ce mă dădea jos din pat .
- Dar este noapte , ce facem acum? Spun eu coborând din pat
- O să vezi , Haide !
Am ieșit amândoi din aripa spitalului în liniște , era trecut de ora stingerii , așa că trebuia să avem grijă . Am ajuns pe ultimul coridor al castelului ,iar Draco m-a legat la ochi cu o eșarfă neagră catifelată .
M-a luat de mână și m-a condus într-un loc , eram afară din câte puteam să îmi dau sema .
- Poți să îți dai eșarfa jos acuma , îmi zice el .
Îmi dau eșarfa jos . Eram pe un deal din fața castelului , iar acesta era plin de licurici . Tot dealul lumina din cauza micilor luminițe , iar o pătură era pusă pe jos , chiar între ele .
- Pe Barba lui Merlin , Draco , locul ăsta e uimitor , cum l-ai găsit?
- E.. nu se spune , acum hai , vin-o aici , îmi zice el în timp ce m-a luat de mână pentru a mă așeza pe pătura verde care era așezată frumos pe iarbă .
- Este foarte frumos , îți mulțumesc că m-ai adus aici , îi spun , apoi îl sărut pe buze.
- Cu plăcere , orice pentru prințesa mea, spune apoi mă sărută și pe buze.
Ne-am întins pe spate și am început să admirăm stelele . Eu vorbeam despre fiecare constelație pe care o vedeam , nu cred că Draco putea să le vadă , dar îmi plăcea să vorbesc despre ele.
- Am o idee , hai să ne punem porecle , spune Arya .
- Eu am deja o poreclă pentru tine Prințesa .
- Nu îmi place , spune Arya bosumflată .
- Hmm ... cred că știu , am învățat la Astronomie despre ea, o să îți spun Amaris , este--
- Copilul lunii , știu , este drăguță porecla asta , chiar îmi place .
- Bine , ȘTIU TOT , dar știi că acest nume însemnă și blândețe ?
- Asta nu știam ! Spun râzând .
- Tu la ce te gândeai pentru mine?
- Păi ... la Eros , era zeul iubirii .
- Îmi place , spune Draco sărutând-o pe Arya .
Acum sunt Amaris a lui , iar el e Eros al meu ..
Nu uitați să votați dacă v-a plăcut . Vă mulțumesc pentru 600 de vizualizări <3
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...