Cap. 16

603 34 5
                                    

     Draco pov: 

    După seara asta , m-am simțit foarte bine, aveam încredere în mine că o pot avea pe Arya , sau doar băuse prea mult și nu și-a dat seama ce face. 

    Timp de 10 minute am stat și m-am uitat la tavan , îmi readuceam aminte momentul de azi cu Arya, este o fată așa de ușor de controlat . Mi-am lăsat amprenta pe ea destul de bine, mă întreb dacă mâine și-l v-a acoperi . Eu voiam să trec la un alt nivel, dar ea a zis PAS , probabil era destul de trează să își dea seama ce voiam să fac.

 Arya pov:

  Este ora 8:30 dimineața , iar eu stau și mă gândesc cum să îmi acopăr "mirobolantul" semn lăsat de Malfoy . Nu îmi vine să cred că l-am lăsat să îmi facă așa ceva, nu o să mai beau în viața mea  la o petrecere cu băieți . 

   Dacă ar vedea Bunicul -dar nu v-a vedea- semnul , cel mai probabil o să am voie să merg în Hogsmade după ce termin anul 7 , sau ce altă pedeapsă iar trece lui prin cap . Dar dacă ar afla părintii ..... să spunem că o să mă rog să nu afle , de când eram mică aceștia erau foarte stricți , și acum sunt , dar nu ca atunci.

*****

   Mă îndrept spre masă , spre surprinderea mea , nimeni nu se uită ciudat la mine , deci , nu s-a aflat nimic . Sunt singură pe holurile lungi ale castelului , Hermione deja plecase la masă când m-am trezit eu. Azi dimineață mi-am făcut o runa nouă - trebuie să fac asta in fiecare zi - , aceasta se numește RUNA DE INVIZIBILITATE. 

    M-am îndreptat spre masa mea , Malfoy mă privea de la locul lui , subtil , pentru câteva secunde am făcut contact vizual, dar eu l-am rupt când am auzit-o pe Mione. 

   - Arya, aici ! 

   - Ce faci? ( Harry) 

   - Să zicem că bine , spun eu cu fața în farfuria pe care mi-o luasem . 

   -  S-a întâmplat ceva aseară ? ( Ron) 

   - Aș prefera să vă spun asta în alt loc . 

   - Bine, după ce mâncăm mergem în curtea castelului . ( Harry) 

   - Dar de ce porți eșarfa asta ? Întreaba Mione uitându-se la eșarfa pe care o purtam.

   - Ăm , păi .. îmi era frig , și am decis să o port .

   - Arya , îți este frig în castel ? Suntem cu toții în tricouri pe sub  robe . ( Harry)

   - Da , îmi este frig. 

   - Pot să vorbesc puțin cu tine? ( Mione) 

   - Da, sigur ! 

****

    - Arya, dă-ți eșarfa jos! (Mione)

   - De ce?

   - Arya!

   - Bine!

     Mi-am dat eșarfa jos. Hermione când a văzut și-a pus mâna la gură, mai avea puțin și țipa.

   - Arya, Malfoy ți-a făcut asta?

   - Da, Hermione, aseară am băut prea mult, am întrecut măsura, cand m-am dus cu el în cameră eu m-am așezat pe pat si am început să citesc, dar el m-a ridicat, apoi a începu să se apropie din ce în ce mai mult de mine, până când m-am lovit de perete, a începu sa ma să-... Nu am putut termina ce aveam de zis că Hermione m-a întrerupt.

   - Aryaaaa!!! Nu trebuia să accepți provocarea, spune Hermione aproape țipând la mine.

   - Dacă nu acceptam mă punea să fac ceva și mai rău, doar ști regulile.

 ***

   - Deci, despre ce ați vorbit? Întreabă Ron.

   - Despre ce o să vă spun si vouă, defapt mă mai gândesc.

   - Arya, suntem cei mai buni prieteni ai tăi, trebuie să ne spui. ( Harry)

   - Sunteți, dar, nu știu cum veți reacționa voi doi, Hermione a fost, cât de cât calmă.

   - Are legătură cu Malfoy, seara trecută ? ( Harry)

   - O sa vezi Harry.

   În timp ce mâncam, îi simțeam ochii lui Malfoy pe mine, mă simțeam foarte incomod, îmi venea să ma ridic si să îi dau o palmă peste față, pentru ceea ce mi-a făcut aseară.

     Draco pov:

   În timpul mesei m-am uitat la ea.  Am văzut ca s-a dus să vorbească cu Granger, iar când s-au întors Granger avea un zâmbet pe față și s-a uitat urât la mine. Cred ca știu despre ce au vorbit.

     Am observat ca avea o eșarfă la gât, mă gândeam ca asta o sa facă, nu avea cum să vină fără.

   - Draco, frate, cât te mai holbezi la Arya? Întrebă Blaise râzând.

   - Cât vreau, ai o problemă cu asta Zabini? Îl întreb eu, nu am spus nimănui despre aseară, știam ca aveam să imi stric reputația și aveam sa i-o stric si pe a ei. Sau poate mi-o îmbunătățeam.

   Am văzut-o plecând din sală, iar eu...

      Îmi cer scuze ca a durat atât, doar că am mult de învățat din păcate, si vreau sa continui și povestea.

🍏💚🐍ATUNCI CAND SCRIU MA RELAXEZ SI ÎNCERC SA FAC ASTA    SEARA🐍💚🍏

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum