Cap. 15

634 35 23
                                    

    După meci ne-am dus cu toții în camera noastră comună , am petrecut toată noaptea , defapt doar până la 2 dimineața , pentru că Dna. McGonagall ne-a trimis la culcare . 

    - Hermioneeee, mai vrei să dăm un shot de Firewiskey ? ( Arya)

    - Da, hai să îi aducem și pe băieți . ( Hermione)

    - Harry , Ron , veniți aici ,să dăm împreună un shot de Firewiskey !

    - Acum! ( Harry)

** După 2 shot-uri **

     - Am o idee, hai să jucăm adevăr sau provocare ! ( Mione)

     - Atunci să mai chemăm prieteni . ( Harry)

     - Luna, Neville, Ginny , veniți să ne jucăm adevăr sau provocare ! ( Harry)

     - Joc și eu , spune un băiat din casa noastră.

     - Și eu! Spune Cedric.

     - Așa, acum suntem destui , mă duc să iau serul adevărului din cameră , mai am puțin , sper să ne ajunga , spune Hermione și pleacă în cameră să ia serul .

   *** după 10 minute***

     - Harry , adevăr sau provocare ? ( Hermione)

     - Adevăr ! ( Harry )

     - Ce bine , abia așteptam să zici asta , spune Hermione apoi zâmbește către mine .

     - A, ba  nu , aleg provocare , spune Harry repede, și dându-i o față lui Hermione de: Nu mă întreba asta te rog eu .

    - Îmi pare rău , nu ai cale de întoarcere . ( Hermione)

    - Âhhh!!!!

    - Deci, Harry, este adevărat că îți place de Arya?

    - Da, este adevărat , îmi place de ea de când a venit în compartimentul nostru , spune Harry apoi își pune mâna la gură, am schițat un mic râs pe buze apoi am spus : 

    - Scuzați-mă 5 minute. 

    - Ok.... 

     M-am dus la mine în cameră și mi-am dat jos lentilele de contact , deja le purtam de prea mult timp , și nu am voie să stau cu ele așa de mult . Mi-am pus ochelarii , apoi am plecat din cameră .

   *** Între timp în camera comună ***

    - Hermione, daca a deranjat-o răspunsul meu , acum o să mă vadă ca pe un obsedat . ( Harry)

    - Stai liniștit , știu de ce a plecat , o să vedeți si voi când vine de ce , spune Hermione . 

     Portretul cu doamna cea grasă s-a dat la oparte , și a intrat...... MALFOY 

    - Ce cauți aici Malfoy? Petrecerea asta nu e pentru Slytherini , spune Harry ridicându-se în picioare ' și de unde ne ști parola ?' 

    - Am auzit că jucați adevăr sau provocare , nu puteam lipsi , și parola , da.. am metodele mele , spune Draco râzând .

****

    - Hei , am revenit , a trebuit să  îmi dau lentilele jos-  ....  voiam să mai zic ceva dar l-am văzut pe Malfoy ' ce cauta el aici?' 

    - Bună și ție Wulfric, nu știam că porți ochelari .

    - Mda, acum fă mișto pe seama asta . 

𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum