Când m-am trezit l-am văzut pe Draco care se holba la mine :
- De ce te holbezi așa ? Îl întreb zâmbind .
- Păi ... lasă , numai contează , spune râzând .
- Spune! M-am uitat la el cu ochii de cățeluși, iar până la urmă mi-a zis .
- Știam că nu ești rea doar când vine vorba de ceartă sau când te enervează cineva , spune cu un zâmbet pervers pe față.
- Draco... Mă întorc cu spatele la el și dau să mă ridic din pat, dar el mă prinde de încheietură și mă trage lângă el .
- Unde crezi că te duci ?
- Să fac un duș !
- Poate încă o partidă ? Întreabă iar cu un zâmbet pervers .
- Nu mai vreau acum Eros , trebuie să ne pregătim pentru ore , plus că trebuie să mă duc la mine în cameră , sigur Hermione o să mă ia la întrebări .
- Amaris?
- Da?
- E sâmbătă , spune zâmbind .
- Serios?
- Da!
- Merlin, mâine este balul, încă nu mi-am luat rochie , stai , am uitat , nu merg .
- Ce, de ce să nu mergi?
- Păi , i-am refuzat pe toți , oricum , e mai bine acasă .
- Nu pe toți ... Vrei să mergi la bal cu mine?
- Am crezut că nu mă mai întrebi , normal că merg ... îi spun sărutându-l apăsat .
- Ups, acum vor ști cu toții că ești a mea, m-am uitat în oglinda șifonierului care era lângă pat și am văzut că eram plină de semne , de la gât până la bust .
- Cum ar trebui să acopăr eu astea ? Îl întreb , prefăcându-mă că mă deranjează .
- Nu le acoperi , și eu am , la mine o să se vadă mai mult , tu măcar ai părul lung și ți le mai astupă .
- Offf, sper să se ducă până luni .
- De ce?
- Ai mei organizează o întâlnire a tuturor familiilor pur-sânge .
- O să fiu și eu acolo.
- Nu te-am mai văzut la petrecerile părinților mei .
- Pentru că nu voiam să vin , dar acum vreau .
- Cred că o să îi trimit o bufniță mamei să îi spună Esmerandei să îmi facă o rochie pe stil vintage .
- Nu te mai duci în Hogsmade ?
- Nu , e prea departe , spun râzând.
- Leneșă mai ești , vin-o aici , mă prinde de talie și mă trage mai aproape de el , apoi se pune peste mine , prinzându-mi mâinile deasupra capului .
- Ce faci?
- O să vezi!
Începe să mă sărute pe gât iar eu îi spun :
- Trebuie să coborâm la masă , haide .
Mă ridic , dar cad ..
- O nu !
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...