În sfârșit terminasem orele. Nu am fost mai deloc atentă , mă tot gândeam la relația mea cu Draco, acum el e un Devorator, iar eu sunt un Vânător de Umbre. Suntem complet diferiți.
În timp ce stăteam pe o bancă afară, o voce mi-a întrerupt gândurile :
- Arya, ești bine?.. Era Harry.
- Da, sunt bine, de ce nu aș fii? Îi spun eu, schițând un zâmbet fals pe buze.
- Nu râde așa la mine, Arya. Știu că ai ceva, toată ziua te-ai comportat ciudat, nu ai răspuns la ore.
- Nu am nimic.
- Arya, spune-mi!
- Bine, dar te rog să nu spui nimănui, asta te v-a ajuta si pe tine, într-un fel sau altul.
- Bine, nu pot sa le spun nici lui Ron si lui Hermione?
- Ba da, dar vreau eu să le spun.
- Bine!
- Draco.... Este.. De.. Devorator al morții, spun eu încercând să nu izbucnesc în plâns.
- De unde ști?
- El mi-a spus.
- De ce ti-ar spune Malfoy, asta, tocmai ție?
- Pai... Suntem împreună.
- Ce? Tu cu Malfoy? Sunteți împreună? Arya, spune-mi că glumești...
- Nu, nu glumesc. Harry... El e Devorator, iar eu sunt Vânător, dacă Strictul află, cine știe ce se v-a întâmpla cu mine, o să mi se ia runele, o să mă întorc la școala acasă.
- Gata Arya, mai ușor.
- NU POT!!! Am spus asta mai tare decât îmi plănuiam, Harry s-a speriat deoarece ochii mei au prins o culoare de alb.
- Arya, ce se întâmplă cu ochii tăi?
- Nu știu, nu mi s-a mai întâmplat asta.
- Hai mai bine în camera comună, vorbim și cu ceilalți.
Harry pov :
Când am auzit-o pe Arya zicând că este împreună cu Draco, îmi venea să mă duc la el și să îl iau la bătaie. De cât timp tine asta ascuns de noi, Hermione oare știe ca ei doi sunt împreună?
Arya pov :
Ochii mei nu mi s-au mai schimbat așa niciodată, nu înțeleg de ce s-a întâmplat asta.
****
- Hermione, Ron, trebuie să vă spun ceva. Am început prin a le povesti despre relația mea cu Draco - chiar dacă Hermione știa, trebuia să pară că nu avea nici cea mai mică idee despre ce este vorba-.
- Eram sigur că sunteți împreună, mai ales de la ora în care doamna McGonagall ne-a învățat să dansăm.
- Arya, ce veți face? Întrebă Hermione îngrijorată.
- Cred că o să ne despărțim, spun în timp ce o lacrimă își face apariția pe obrazul meu, Hermione vine repede la mine și mă ia în brațe 'Poate veți găsi altă soluție'.
- Mă îndoiesc. Aproape uitam să vă spun, când vorbeam azi cu Harry m-am enervat foarte tare, iar ochii mei s-au făcut albi.
- Albi? Întreba Hermione ' Știam de ochi negri, dar de albi, nu'
CITEȘTI
𝓐𝓻𝔂𝓪 𝓦𝓾𝓵𝓯𝓻𝓲𝓬 ❀̥˚ »»𝑺𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕𝒖𝒍««
RomanceNume: Arya Adelle Wulfric Casa : Gryffindor Familie- mama: Lily Wulfric - tata: Yoris Wulfric - bunic: Albus Wulfric Dumbledore ( etc, he has a long name) ~ 5 grade~ Ea a studiat acasa. ~ Este foarte puternica, dar nu si...