18. Ginsy

1K 31 4
                                    

,,Myslíš si, že se jí to bude líbit?" optala se nervózní Ginny Hermiony, a v ruce křečovitě svírala puget červených růží. ,,U Merlina Ginny, uklidni se ano? Nádech, výdech." Zrzavá dívka se tedy zhluboka nadechla, až se jí začala točit hlava. ,,Tak je to správně, ona tě neodmítne." Snažila se jí uklidnit Mia. ,,Proč si to myslíš?" Byla tak nervózní, dnes se totiž rozhodla, že pozve Pansy na rande, ale jak se vše blížilo uvědomovala si, že to byl stupidní nápad, ona její odmítnutí nezvládne. ,,Já si to nemyslím, já to vím." odpověděla ji Hermiona a věnovala ji vševědoucí výraz. S Pansy se už nějakou tu dobu tajně baví a zjistila, že se jí malá zrzka líbí a chtěla by ji více poznat. ,,Támhle jde, tak už běž." Postrčila Ginny směrem je skupině dívek ze Zmijozelu. Ginny se na ní naposledy otočila s prosebným výrazem, ale s Hermionou to ani nehnulo. ,,Dobře už jdu." Šeptla Ginny spíše sama pro sebe.

,,A-ahoj." vykoktala nervózně Ginny. Všechny páry očí se na ni tázavě otočili. Zrzka si jich ale vůbec nevšímala, její pohled ulpěl na černovlásce, která se na ni mile usmívala. Obě dvě, aniž by si toho byly vědomi, se ztrácely v kráse očí té druhé. V tu chvíli se svět zastavil. ,,Pansy." Drkla do černovlásky narušitelka této kouzelné chvíle. Pansy odvrátila zrak od Ginny a s nenávistí, která vyměnila tu lásku se kterou se na Ginny dívala se otočila směrem k dívce, která je vyrušil. ,,Co chceš Astorie?" řekla nevrle Pansy. ,,Nechceš už jít dál od téhle špíny." při vyslovení posledního slova se podívala na Ginny pohledem, který dával najevo, že se jí zrzka hnusí. ,,Vy si běžte kam chcete." odvětila ji Pansy a svůj pohled přesunula na Ginny, která jenom nervózně přešlapovala na místě. ,,Jak myslíš." S těmito slovy se skupina dívek otočila na podpatku a vydaly se do sklepení. 

,,Ahoj Gin." pozdravila ji zvesela Pansy. ,,Ahoj." odpověděla ji už trochu jistěji Ginny. ,,Tohle je pro tebe," Podala ji pomačkanou kytici. ,,byla hezčí, přísahám." Obě dívky se dali do hlasitého smíchu. ,,Děkuji." Pansy si přebrala růže a svou hůlkou je opravila do původního stavu. ,,Hned lepší." Zase se zakoukaly do očí té druhé a ovládala je touha políbit ty rty, které si tak dlouho přály ochutnat. Pansy byla ta odvážnější a přiblížila se k Ginnyinu obličeji tak blízko, že cítila její dech, který ji šimrá na tvářích. Ginny jenom strnule stála a pohledem hipnotizovala její rty. Pansy se ušklíbla a přiblížila se ještě blíž tak, že se svými rty dotýkala těch jejích. Nic nedělaly, jen si užívaly tu blízkost. Po chvíli se Ginny vzpamatovala a začala pomalu pohybovat rty a Pansy ji hned v pohybech vyšla vstříc. Byl to tak zvláštní pocit, ale dokonalý. Cítily v podbřišku hejno motýlků.  

Další kapitola. Doufám, že se líbila a není tady moc chyb. Btw moc děkujeme za 3 tisíce přečtení. Vaše Cuky a Lucky <3.  

   

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat