Ráno se jako první probudil Teddy s velkou bolestí hlavy. Chtěl se zvednout a dojít si pro lektvar proti kocovině ale nemohl někdo k němu byl přitulený a bránil v pohybu. Byl to James. Při pohledu na něj se mu vybavila včerejší noc. Necítil se nijak špatně za to co se stalo. Byl rád. Také si vzpomněl na slova co Teddy Jamesovi před spaním řekl a také na to jak mu James odpověděl. Znovu se koukl na černovlasého chlapce. Byl tak roztomilí když spal. Byl by schopný ho pozorovat celé hodiny, ale to nešlo, protože se James právě probudil. Když James otevřel oči a zjistil vedle koho leží, hned je zase zavřel. Tedd na něj koukal trochu zmateně. ,,Nemusíš se mě bát. Já nekoušu." ,,Já vím že nekoušeš." Odsekl mu James. ,,Tak proč neotevřeš oči? To jsem tak hnusnej?" ,,Nejsi hnusný!" Rychle odpověděl druhý chlapec. ,,Jsi až moc krásný." Řekl tak potichu že Teddymu chvíli trvalo přijít na to co to vlastně řekl. Rozhodl se ho trochu poškádlit. ,,Co že jsi to řekl? Mám takový dojem že jsem to neslyšel. Mohl by jsi mi to zopakovat?" ,,Myslím že jsi slyšel až moc dobře." ,,Pamatuješ si něco ze včerejší noci?" Zeptal se váženě James. ,,Úplně všechno." ,,Ou." Černovlasý nebyl schopný něco říct. Co teď? ,,Tobě vadí že si to pamatuji?" Teddy byl zklamaný. Takovou reakci nečekal. Myslel si že to co mu včera James řekl myslel vážně ale očividně se spletl. ,,No já nevím. Podle toho jestli vadí tobě co se stalo." ,,Vůbec mi to nevadí. Vlastně jsem rád." ,,Vážně?" ,,Ano." ,,Mám ještě otázku." Řekl vážným hlasem Teddy. Potřeboval to vědět. ,,No, ptej se." ,,To co jsi mi řekl včera večer. Myslel jsi to vážně." On to slyšel? Pomyslel si James. ,,Podle toho co." ,,To že mě miluješ." ,,Ano. Jako nikoho nikdy předtím." ,,Jak dlouho?" ,,Dlouho." Odpověděl James. Nechtěl Teddymu říkat jak moc se trápil. ,,A tys to myslel vážně." ,,Co máš na mysli?" Vrátil mu Ted. ,,To že mě asi miluješ." ,,Ano, to jsem myslel vážně." Teddy dal Jamesovi krátkou pusu. ,,Mám hlad jako vlk. Nemáš tu něco k jídlu?" ,,Myslím že by se tu něco našlo."
Oba dva se přesunuli do kuchyně, kde si připravili rohlík s máslem a marmeládou. Nic jiného totiž James doma neměl. Společně si sedli ke stolu a nasnídali se. Po snídaní se Teddy Jamese odhodlal zeptat. Ale než se stačil jen nadechnout předběhl ho černovlásek. ,,Co teď?" Zeptal se. ,,Musíš být konkrétnější.",,No. Co my dva?" ,,Měl bych jeden nápad.Když s tím budeš souhlasit uděláš mi obrovskou radost a ze mě se stane nejšťastnější člověk na světě." James pokýval hlavou na znamení že ho poslouchá. ,,Nechtěl by jsi to se mnou zkusit." ,,Musíš být konkrétnější." Vrátil mu tentokrát James. I když moc dobře věděl co tím myslí. ,,Vztah?" ,,Moc rád." ,,Vážně?" Na znamení že ano ho James dlouze políbil. ,,Ještě otázka." Přerušil polibek James. ,,Jaká lásko?" James se musel nad slovem lásko usmát.,,Kdy to řekneme rodině?" ,,S tím si nelam hlavu. Já myslím že to nějak překousnou." ,,Když myslíš." Odpověděl mu James a vrátili se k líbání.
Oba byli šťastní. James má u sebe někoho koho miloval čtyři roky bez toho aniž by věděl kde je. A Teddy má u sebe konečně někoho kdo ho miluje stejně jako on jeho.
Toto je takové pokračování na minulou kapitolu.Tento příběh jsme chtěly nějak dokončit, tak to je v této kapitole.Není tak dlouhá jako minulá kapitola ale to snad nevadí. Doufáme že se vám líbila. Budeme rády za každý komentář. Tak u další kapitoly. Vaše Cuky a Lucky. Cuky & Lucky
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
FanficHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...