Stojí společně všichni čtyři na vrcholu sjezdovky. Samozřejmě modré, té nejsnazší ale i přes to se polovině zúčastněných klepou kolena. Sníh jim padá na teplé bundy a kolem projíždí spousty lyžařů různého věku.,,Fajn," přeruší napjaté ticho Hermiona a otočí se na ostatní. ,,Můžeme?" Ron se na ni vyděšeně podívá. ,,Jsi se asi zbláznila ne? Do toho já nejdu Grangerová," vyštěkne Draco aniž by se na Hermionu podíval. ,,Hlavně klid." Snaží se je zbytečně uklidnit Hermiona. ,,Není to nic složitého, zejo Harry?" Řekne Hermiona a podívá se na svého kamaráda. Harry pokrčí rameny. Jeho nápad to nebyl. ,,Mně do toho netahej."
,,Uděláme vláček." Rozhodne Hermiona po další době mlčení. Ron tentokrát i s Dracem se na ni podívají. ,,Nějak se dolů dostat musíme."
Pomalu se rozjede a otočí se na ně. ,,Vy dva se za mnou postupně přidejte. Harry jede poslední." Harry se v duchu pro sebe ušklíbne. Ačkoliv to nebyl jeho nápad a svému příteli samozřejmě vždy přeje jen to nejlepší, vidět Draca válet se na zemi bude rozhodně něco.
Ron s Dracem se pomalu a velmi nejistě rozjeli. Sjezdovka byla tak mírná, že většina lyžařů si musela občasně pomáhat hůlkami, ale pro ne dva to bylo zrovna tak prudké jako sjezdovka s černým označením.
Harry se ještě ani nepohnul z místa a už se oba chlapci váleli ve sněhu. ,,Já už dál nechci," vrtěl hlavou Ron, když k němu Harry dojel. ,,Vstávej to zvládneš." Snažil se svého kamaráda povzbudit. ,,Stejně ti nic jiného ani nezbývá." Dodal potichu.
Po dobré asi půl hodince se dostali konečně dolů že svahu. ,,Víckrát už ne," pronesl odmítavě Draco a rozešel se k restauraci za Ronem, který už byl skoro u dveří. Mrzli jim prsty všude kde nějaké měli a třásli se zimou z toho, jak pořád padali na zem a kvůli tomu byli čelí mokří.
Když k nim dovnitř restauraci přišli Harry s Hermionou oba už spokojeně usrkávali pěnu z teplého kakaíčka.
Jelikož je venku pěkný hic, tak proč si nepřipomenout zimu a uvědomit si, že nám vlastně zas tak špatně není xD. Vaše Cuky a Lucky.
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
Fiksi PenggemarHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...