15. Drarry

1.7K 51 9
                                    

Blíží se famfrpálový zápas mezi Nebelvírem a Zmijozelem. Na postech chytačů hrají Potter a Malfoy. Oba se těší na porážku toho druhého, po celé škole je dobře známo, že se nemají moc v lásce, vlastně by se dalo říct, že se nesnáší, to však ještě nikdo neví, jak se vše změní.

,,Zbývají už jenom dva týdny, musíte se snažit. Musíme je porazit." Mluví do duše celého týmu Harry. ,,Harry my se snažíme." Ozve se už dost vyčerpaná Ginny. Trénují každý den a jejich tréninky jsou čím dál víc náročnější. Všichni jsou už unavení.  ,,Potřebujeme si odpočinout." Podpoří svou sestru i Ron a celý tým jen souhlasně přikývne hlavou. ,,Dobře asi máte pravdu pro dnešek je tedy konec." Svolí kapitán týmu. 

,,Ale, ale slavný Harry Potter je tady." Ozve se posměšný hlas Draca Malfoye za Harryho zády. Nebelvírský kapitán se otočí čelem k majiteli hlasu. ,,My na rozdíl od vás alespoň trénujeme, a teď uhni, rád bych prošel." Ačkoliv to moc často nedělá, věnuje Malfoyovi úšklebek. Draco se mírně zarazí nad jeho úšklebkem, sexy úšklebkem, který byl věnován právě jemu, Dracu Malfoyovi. V tu chvíli dostal chuť přisát se na jeho růžovoučké rty. Sám sebe vůbec nechápal. Vždyť je Malfoy, nemůže se líbat s chlapcem a s Potterem obzvlášť ne. Zatřepal hlavou, aby se vrátil do reality. To do něj už Harry strčil a rozešel se společně se svým týmem do šaten. Draco se na jeho záda díval do té chvíle, než zmizel uvnitř šaten. 

Kapitánem Zmijozelského famfrpálového týmu je Draco Malfoy, který teď křičí na celý svůj tým, jak jsou neschopní. ,,Musíte se více snažit, takhle je nikdy neorazíme," všichni z něj mají respekt , a tak nikdo nic nenamítá. ,Zítra ve stejný čas tady. Teď můžete jít." Zmijozelští se tedy rozešli do šaten a nechali tam Draca samotného. Ten se jen zhluboka nadechl, vzal si své koště do rukou a vydal se za svým týmem. 

Harry, který celý jejich trénink sledoval schovaný za tribunami přemýšlel nad tím zda je stejný kapitán jako Draco. Doufal, že ne a jeho tým ho má rád. Když zahlédl Draca mířícího k němu, chtěl se schovat, ale nějak se mu zasekla noha a on se nemohl pohnout. Věděl, že to byl špatný nápad, sledovat jejich trénink, Harry si však nemohl pomoct a musel se koukat, jak na Draca tak na jejich strategii. Draco se před ním zastavil, a tvářil se dost naštvaně. ,,Pottere, mohl byjsi mi vysvětlit, proč nás sleduješ?" Vyštěkl na něj Malfoy. ,,Jen se mi tady nějak zasekla noha." Snažil se to zamluvit Harry. ,,Jasný. Ty si myslíš, že jsem úplně blbý." ,,Lépe bych to ani neřekl." Rozesmál se Harry. ,,Ale když už jsi tady, mohl by jsi i pomoct se odsud nějak dostat." Draco se zamyslel. ,,Prosím." Dodal po chvíli ticha Harry a oba se zarazili nad jeho slovy. On Harry Potter prosí Draca Malfoye o pomoc. ,,Dobře." Draco se tedy přiblížil k Harrymu a pomohl mu vydat nohu z díry do které spadl. ,,Vidíš jak jsi hodný."Okomentuje Harry a koutky úst mu tikaj do úsměvu. Blonďatý zmijozel se napřímí a zadívá se Harrymu do očí. Nikdy před tím si nevšiml, jak krásné jeho oči jsou. ,,Víš, vlastně nejsi až tak blbý." Prolomí ticho Harry a hlasitě polkne. Draco sjede svým pohledem na jeho rty a zase zpátky. Harry udělá to samé, až na to, že se u jeho rtů zastaví o něco déle. ,,To byla lichotka?" Zeptá se zastřeným hlasem Malfoy. ,,Možná." Ušklíbne se černovlasý nebelvír a to už Draco nevydrží a políbí jeho rty. Harry okamžitě  začne spolupracovat. Oba si uvědomí co to dělají a jemně se od sebe odtáhnou. Nejradši by se líbali ještě dlouho. ,,Ehm," odkašle si Harry. ,,Co se to teď stalo?" Oba se hlasitě rozesmějí. Tato siuace je tak absurdní až je to vtipné. ,,No...myslím, že jsme se právě líbali." Řekne trochu nervózně Darco, který se bojí Harryho reakce, přál by si, aby byla pozitivní. ,,Jo tak to máš asi pravdu." Uchechtne se druhý chlapec. ,,A jaké z toho máš pocity?" Optá se blonďáček. ,,Jsem zmatený, ale špatné to nebylo," cítí jak jeho tváře nabírají červenou barvu, a tak raději odvrátí pohled. ,,A ty?" Zakouká se do těch modro šedých studánek a čeká na odpověď. ,,Mám být upřímný?" Harry jen netrpělivě přikývne hlavou. ,,Líbáš skvěle," Harryho tváře naberou ještě tmavší barvu, než měli před tím. ,,No a..." Větu nedořekne a zase se přisaje na Harryho rty. Tentokrát je polibek mnohem silnější. Draco chytí Harryho pod zadkem a ten mu obmotá nohy kolem pasu. Takto se líbali do té doby, než jim oběma došel kyslík. Odtáhli se od sebe a jen si koukali do očí. ,,Musím říct, že jsi dost zpocený," začne se smát Harry. ,,Měl by jsi se jít umýt." ,,Jen když na mě tady počkáš." Usměje se Draco. ,,Myslel jsem si, že je to jasný." Řekne Harry a odtáhne se od Draca ještě víc. ,,Ale teď už běž." Popostrčí ho směrem k šatnám. ,,Jako by jsi nikdy nebyl zpocený." Dodá se smíchem Draco, na cestě k šatnám. 

Další kapitola na světě. Doufáme, že se vám líbila. Pokud tu jsou nějaké chyby, moc se za ně omlouváme. Každý komentář či vote potěší. Tak snad u další kapitoly. Vaše Cuky a Lucky.

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat