,,Polib mě." ,,Cože?" ,,Říkám polib mě." Zopakoval svou předešlou větu Sirius a vlezl za Remusem do jeho postele.,,Proč bych to měl k sakru dělat?" Nechápal Remus a založil stránku v knížce, kterou si doteď četl. ,,Nikdy mě nepolíbil žádný kluk, chci vědět, jaké to je," vysvětloval mu Sirius a ještě více se k němu přiblížil.
,,Co ti zase James podstrčil pod nos a ty sis to s chutí dal?" Sirius zavrtěl hlavou. ,,Nic jsem neměl. Jen to chci zažít."
Remus si povzdechl. ,,Nestačí ti všechny ty holky, které máš?" ,,No, abych byl upřímný, nic moc teda. Řekl bych, že jako gay rozhodně o nic nepřicházíš."
,,Myslíš si, že jsi taky gay?" Optal se Remus a naklonil hlavu na stranu. Sirius pokrčil rameny. ,,Proto chceš, abych tě políbil?" Byl trošku naštvaný. Sirius byl opravdu hezký a Remusovi se už nějakou dobu líbil více, než by jako kamarád měl.
Sirius rychle zavrtěl hlavou v nesouhlas. ,,Ne," zašeptal potichu. ,,Nejspíš ne." Dodal s pohledem upřeným na bílé prostěradlo.
,,Tak proč?" Sirius zvedl hlavu a podíval se mu do očí.
,,Možná proto, že tě chci políbit, ale nevím jak." Remus se k němu přiblížil. ,,Asi úplně stejně, jako bys políbil nějakou holku Tichošlápku," zašeptal těsně u jeho obličeje Remus a spojil jejich rty.
,,Prrr! Tohle nepotřebuji vidět." Ozval se Jamesův hlas ode dveří. ,,Myslel jsem si, že půjdu do pokoje, protože načapat své dva nejlepší kamarády jak si strkají jazyky až někam do krku je moc už i na mě. Takže pánové, asi raději půjdu najít Lily. Dnes už mě neodmítne. Cejtim to v kostech." James si spíše povídal sám se sebou, protože oba chlapci líbající se na posteli se jen mírně uchechtli a poté pokračovali v líbání, jako by tam James ani nebyl.
Já vím, je to neuvěřitelné. Sama tomu ani nedokážu uvěřit, že jsem i dnes opět něco napsala. Vaše Cuky a Lucky <3.
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
Fiksi PenggemarHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...