26. Jegulus

1K 40 5
                                    




,,Jamesi!" vypískl mladý Black zmítající se v nekonečném smíchu. ,,Už-už dost." Oba se hlasitě smáli. James svými prsty pobíhal po celém těle Reguluse a ten se kvůli každému dalšímu doteku smál víc a víc.

,,Přeješ si, abych přestal?" zašeptal chlapci James do ucha. Regulus jen přikývl hlavou a tak chlapec odendal prsty z jeho břicha a nechal ho se uklidnit.

Vždy bral Reguluse jako svého mladšího bráchu, jenže teď se začínal obávat, že chce něco jiného. Nesnášel se za to, Regulus je bratr Siriuse, jeho nejlepšího kamaráda. Co když tím vším jejich přátelství zkazí? Když je řeč o Siriusovi, kde vlastně je?

,,Jamesi?" píchnul prstem Regulus do černovlasého chlapce, ten se na něj s trhnutím otočil. ,,Jsi v pořádku?" zeptal se starostlivě. ,,Proč bych nebyl?" ,,No, mračil jsi se na svoje koště a vůbec jsi mě nevnímal," odpověděl Regulus. ,,Cože jsem dělal?" zeptal se zděšeně James. ,,Mračil jsi se na koště?" řekl s pokrčením ramen zmijozelský chlapec. ,,Promiň," usmál se James a pohladil Reguluse po rameni. Byl to krátký dotek, ale i tak oběma chlapcům způsobil zvláštní pocity, které nebyli schopni popsat. Zaraženě na sebe koukali.

Chtěl ho políbit, tak strašně moc chtěl. Je to Siriusův mladší brácha, křičel na něj hlas v hlavě. Kašlat na to, odpověděl a sjel pohledem na Regulusovy rty. Druhý chlapec udělal to samé. Zvedli pohledy a zabodli je do očí druhého. Přišel si jako v nějakém filmu. Možná to vyjde. James se začal pomalu přibližovat.

Regulus jen seděl na místě a bál se dýchat. Nechtěl tuhle chvilku nějak přerušit. Když jejich obličeje byli tak blízko, že mohli cítit teplý dech druhého chlapce Regulus zavřel oči a trochu se přiblížil tak, že se jejich nosy dotkli. Mírně pootevřel pusu, vlastně ani nevěděl, co dělá. Naklonil hlavu, chtěl se svými rty dotknout těch jeho. Začínal po tom toužit víc a víc.

,,Jamesi, neuvěříš mi, co se právě stalo." Oba chlapci od sebe rychle odskočili a otočili se na Siriuse, který stál u dveří. ,,Co jste tu proboha spolu dělali? Tváříte se, jakoby jste se spolu právě teď vyspali na mojí posteli," zasmál se Sirius a slovo mojí zdůraznil. James s Regulusem se na sebe nervózně podívali a poté se také uchechtli. Možná kdybys nepřišel, tak by se tak i stalo, pomyslel si James a musel se ušklíbnout nad jeho myšlenkami.

,,Co se tak šklebíš dvanácteráku?" James se na něj podíval. ,,Nic," odpověděl s pokrčením rameny. ,,Dobře, takže tady budu mluvit jenom já? Dnes jste oba pěkně zamlklí," postěžoval si starší z Blacků. ,,Jo Regulusi, abych nezapomněl, sháněla tě na chodbě nějaká holka." Regulus na něj tázavě pozvedl obočí. ,,Být tebou, dávám si na ni bacha, vypadala dost divně," Zamračil se Sirius.

,,Cože jsi nám chtěl říct Siriusi?" zeptal se po chvilce James. ,,Já vlastně už ani nevím, no nic jdu najít Remuse, myslím, že má novou čokoládu a ještě mi nedal ani jediný čtvereček. Vy si to tady zatím společně užijte." Mrkl na oba a poté odešel z místnosti.

,,To bylo divný," zasmál se Regulus. James se na něj jenom otočil a přisál se na jeho rty.

Asi je to už nějaká ten pátek, co jsem vydala nějakou kapitolu, tak Vás tady všechny zase vítám. Doufám, že si užíváte prázdniny a snad kapitola trošku potěšila, ehm a snad je to to, co to mělo být. Samozřejmě, že komentářem, či votem vůbec nic nezkazíte XD. Pokud tu jsou nějaké chyby, nedivte se jsou prázdniny a můj mozek pracuje ještě méně, než normálně. A ano, kapitola je jako 26. ale nebojte, počítat ještě umím, jen mám na 25. rozepsaný příběh a jsem až moc líná to nějak měnit. Což asi ani není nějak podstatné jen...🤷. Vaše Cuky a Lucky <3.

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat