13. Pansmione

1.3K 31 9
                                    

Už je to pět let po skončení války, a tři roky, co se Pansy s Hermionou vzaly. Rozhodly se založit si společnou rodinu, a tak je Hermiona v šestém měsíci těhotenství. 

,,Pansy!" Rozléhá se bytem Hermionin hlas. ,,Stalo se něco?" Ptá se se strachem v očích Pansy. ,,Jo. Pojď sem," natáhne druhá žena ruku, a svou manželku si přitáhne k sobě na gauč. ,,kope."  Ukazuje na své břicho. Pansy svou ruku na její břicho přiloží a chvíli čeká dokud neucítí mírné kopání jejich děťátka. Obě se zářivě usmějí a něžně políbí na rty. ,,Ahoj Rose," skloní Pansy hlavu k bříšku. ,,Já jsem tvá jedna maminka a už se těším až budeš na světě." Šeptá příjemným hlasem černovláska. ,,Nemáš hlad?" Zeptá se po chvíli ticha Pansy ,,Hmm. Dala bych si pizzu." Odpoví zamyšleně Hermiona a druhá žena se nad ní musí pousmát. ,,Tak já ji objednám. Jakou chceš?" ,,Hawai." Vypískne nadšeně bývalá nebelvírka. 

Po šesti hodinovém porodu konečně položili nové mamince krásnou holčičku na hruď. ,,Ahoj maličká." Usmála se Hermiona na malou Rose. Pansy, která právě vcházela do místnosti se nad tím pohledem málem roztála. Její dvě nejmilejší osoby v životě. Pomalu přešla k posteli, aby se na Rose mohla kouknout z blízka. Byla nádherná, stejně jako její maminka. ,,Ahoj." Usmála se Pansy a oběma vtiskla pusu na hlavu. ,,Je nádherná." Rozplývala se černovlasá žena. ,,To ano." Souhlasila s ní Hermiona.

,,Tak vítej doma." Zářivě se Pansy usmála a otočila se za sebe na Hermionu. ,,Ty mě stejně nevnímáš." Uchechtla se žena. Malá Rose spala v náručí své hnědovlasé maminky. ,,Tak já jí jdu asi uložit do postýlky, možná si zdřímnu," stále se usmívala Hermiona. ,,a ty to tady nějak ukliď mají přijít Ron s Harry. Jestli chceš klidně pozvi i Draca." ,,Ano paní." Pansy se postavila do pozoru, přichystaná splnit všechny úkoly. Hermiona se jen zasmála a vydala se do ložnice. 

Hermiona pocítila na svých rtech vlhko a tak otevřela oči. Byla to Pans která se jí polibkem snažila vzbudit. Aby jí dala najevo že je vzhůru začala jí polibek oplácet. ,,No konečně," vydechne černovlasá žena. ,,už jsem si myslela že se nevzbudíš." Pomalu se od sebe odtáhly a jen si koukaly do očí. ,,A proč mě budíš?" Zeptá se rozespale Hermiona, které to ještě nemyslí. ,,No Ron, Harry a Draco jsou tady a čekají v obýváku." Hermiona okamžitě vyskočí do sedu a začne se oblékat. ,,A to jsi mě nemohla vzbudit dříve?" Zeptá se rozrušeně Hermioa ,,Lásko, klídek přišli teprve před chvilkou." Dopoví Pansy a začne se nad Hermioninou reakcí smát to probudí malou Rose která se rozpláče, ale jakmile vidí smějící se maminku hned se k ní přidá. ,,No to je skvělý," směje se už i Hermiona. ,,tak holky, jdeme ne? Nenecháme je tam zbytečně čekat. Jinak si to Harry s Ronem rozdají u nás na gauči a Draco bude publikum." Ta představa obě ženy rozesměje ještě více a celé vysmáté se tedy vydají do obýváku. 

,,Že jsem to neříkala." Okomentuje hnědovlasá žena situaci v obýváku. Ron sedí obkročmo na Harrym a líbají se jako smyslů zbavení, a Draco je jen znechuceně pozoruje. ,,Hej klídek." Okřikne je s úšklebkem Pansy. Ron s Harrym se na nově příchozí otočí a oba pozdraví. Ron si sedne vedle Harryho a jen si propletou ruce. ,,No konečně. Už jsem si myslel že si to tady rozdají." Oddechne si Draco. ,,Nic jsi neříkal." Namítne Ron. ,,No to teď nebudeme řešit že?" Napomene je Hermiona a všichni ztichnou. ,,Tohle je naše malá Rose." Rozzáří se Pansy tvář jako vždy po vyslovení jměna jejich dcery. Všechny zraky se stočí na Rose která už zase spí u Hermiony v náručí. Celé odpoledne si skupina přátel povídá a užívají si společně strávený čas. 

Večer se všichni rozloučí. Unavená Pansy s Hermionou si jdou dát rychlou sprchu a hned spát. Ač se to nezdá dnešek byl pro ně vyčerpávající den a tak se obě ženy rychle dostanou do říše snů a klidu.     

Zdravíme u nové kapitoly. Snad se vám tato kapitola líbila. Myslíme si že je tato kapitola poměrně přeslazená, ale snad nevadí. Za případné chyby se omlouváme a každý komentář či vote velmi potěší naše srdíčka xD. Vaše Cuky a Lucky.  

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat