29. Snarry

650 32 0
                                    


,,Zase Potter?" zeptal se Snape, ačkoliv moc dobře viděl člověka stojícího před ním. ,,Ne pane profesore, to jste si mě asi s někým spletl," odsekl ironicky Harry a sedl si na stůl za ním. ,,Slezte laskavě z toho stolu pane Pottere," zasyčel Snape. Harry zkřížil ruce na prsou a podíval se mu do očí.

,,Nechce se mi." Snape si povzdechl a poté řekl: ,,A mohl byste mi konečně říci, co tady chcete, pane Pottere?" Harry se zvedl a došel až těsně k němu.

,,Já vlastně ani nevím." Přiblížil se ještě o krok, až se skoro dotýkaly nosy. Snapovi se zadrhl dech a strnul v pohybu. ,,Co to děláte Pottere?" zeptal se přiškrceně.

,,Já nevím, třeba líbám?" jakmile to Harry dořekl, přitiskl se mu na rty. Čekal, že ho Snape okamžitě odstrčí, jenže on tam jen stál a nic neděla. Rozhodl se tedy svůj čin posunout na vyšší level a začal svými rty pohybovat. Po malé chvíli začal i Snape kopírovat Harryho pohyby. Tohle vlastně asi ani jeden z nich nečekal.

Harry začal pomalu postupovat směrem ke katedře se rty přitisknutými stále na těch Snapeových. Ucítil, jak Snape narazil do katedry, tak ho chytil pod zadkem a vyhoupl ho a desku stolu a vtěsnal se mezi jeho stehna.

Odtrhl ústa od těch Snapeových, ale ten si ho jediným trhnutím nohy přitáhl zpět a jazykem se dobýval do jeho úst. To Harryho příjemně potěšilo. Vůbec nečekal, že by profesor mohl reagovat alespoň z poloviny takto pozitivně.

Snape se začal rukama dobývat do Harryho rozkroku. To by stačilo, nesmím to moc uspěchat, pomyslel si Harry v hlavě. Odtáhl se tedy a potichu promluvil: ,,Veselé Vánoce pane profesore." Otočil se a pomalým krokem odešel z učebny.

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat