,,Lidi? Musím vám něco říct." ,,Poslouchám." Řekne Hermiona. Harry sedící vedle ní jen přikývne. ,, Neříká se mi to moc snadno, ale tak bez dalšího zbytečného okecávání. Jsem gay." Hermionu to sice trochu raní, vlastně do Rona byla zamilovaná už asi od třetího ročníku. I tak se na něj povzbudivě usměje aby mu dala najevo že jí tento fakt vůbec nevadí. ,, Kámo to je skvělí. Vždycky jsem si přál kámoše gaye. A vlastně spolu máme i něco společného." ,,Cože." Podiví se Ron. ,,Ou. Já myslel že už to o mě víš. Vždyť už asi měsíc chodím s Dracem." Řekne s pobavením Harry. Úplně zapomněl že mu nic neřekl. Ale tak toho si přece musel všimnout.
,,Já o tom také nic nevím." Ozve se najednou Hermiona a tím Harryho vytrhne ze zamyšlení. ,,Ty nám prostě nic neřekneš. Tak povídej jaký je Malfoy v posteli?" Řekne provokativně Hermiona. ,,Myslím že do toho ti nic není Mio." Odbyje kamarádku nebelvír. ,,A vlastně, tuto otázku bych spíše čekal od Rona než od tebe.Co se s tebou stalo?"
,,Hej! Já jsem tady taky." Ozve se naštvaný Ron. ,,Promiň Rone. Povídej." Řekne hnědovláska. ,,No taky jsem se zamiloval." ,,Zajímavé. Poslouchám." Přidá se Harry. ,,Kdo to je? Znám ho? Do jaké koleje chodí?" ,, No začal bych tím že ho znáte. Asi ho nemáte moc v lásce. I když ty Harry jsi možná názor změnil." ,,Rone, neříkej mi že ses zamiloval do mého přítele." ,,Neboj nezamiloval. Ale má s ním něco společného. Je totiž zmijozel, stejně starý jako my a nejlepší kamarád Malfoye." Dokončí svůj monolog zrzek. ,,Blais?" Řeknou jeho kamarádi najednou. ,,Ano Blais." ,,Tak ten je v pohodě. Draco mě s ním už seznamoval." ,,A ví to?" Zeptá se starostlivě Hermiona. ,,No ví. Ale já nebyl první kdo řekl co cítí. On začal. Prý už to trvá dlouho a nemohl jen nečině stát a koukat na mě. A taky se mě zeptal jestli bych to sním nechtěl zkusit." ,,A co jsi řekl?" Řekne nedočkavě Harry. Že si to musím rozmyslet. ,,Rone! Tak si blbej nebo co? Tebe se zeptá láska tvého života jestli s ním chceš chodit a ty odpovíš že si to musíš rozmyslet. Víš co to vůbec ve většině případech znamená?" Zeptá se naštvaná Hermiona. Občas nechápe co se jí natom paku líbí, ale štěstí mu brát nebude. Takže ho dokope aby se dal dohromady s tím zatraceným zmijozelem. ,,Ne Hermiono to vážně nevím. Já totiž nejsem expert na lásku jako ty." Odpoví stejně naštvaný Ron. ,,Znamená to spíš ne. Takže zvedej svůj zadek a běž ho najít a říct mu žes to tak nemyslel. A nechci tě vidět bez něj." Řekne Hermiona a už Rona strká ven ze společenské místnost.
Blaise našel na jedné z tribun pozorovat trénink zmijozelského famfpálového družstva. Vydal se za ním nahoru. Jakmile Blais zrzka spatřil začal se zvedat a chtěl odejít, v tom mu ale zabránila silná ruka na jeho zápěstí, která ho stáhla zpátky na lavičku. Byl to Ron. ,,Co chceš?" ,,Promluvit si." ,,Jo? A o čem? Nejdřív mi řekneš že mě miluješ a pak mi řekneš že si to musíš rozmyslet. Co sis jako chtěl rozmýšlet? Vymýšlel sis?",,Nevymýšlel.Já ti nechtěl ublížit ale poprvé jsem se zamiloval a to do chlapce! Chápeš jaké to je?" Řekne zoufale Ron. ,,Prosím dej mi druhou šanci.Chtěl bych s tebou být.",, Vážně?" ,,Ano! Strašně moc." ,,Budeš se mnou teda chodit?",,Ano." Blais Rona políbil a přitáhl do objetí. Zmijozelský tým už končil a jediný kdo je viděl byl Draco a tomu to nevadilo byl za ně rád.
Další kapitola na světě. Snad se vám líbila. Vaše názory nám pište do komentářů.Tak snad u další kapitoly. Vaše Cuky a Lucky Cuky & Lucky
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
FanfictionHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...