33. Drarry

732 34 3
                                    




,,Veselé Vánoce!" zvolal černovlásek a obejmul blonďáka sedícího ve velkém křesle. ,,Hmmmm," zamumlal něco nesrozumitelného Draco v odpověď a dále se věnoval čtení knihy.

,,Já vím, že Vánoce moc nemusíš, ale jednou by ses mohl překonat." Byly to první Vánoce jejich syna a on chtěl, aby to byly ty nejhezčí Vánoce. A proto celý jejich dům začal zdobit už na začátku prosince.

Draco zavřel knížku a podíval se na svého manžela. ,,Jsou to první Jamesovi Vánoce," mluvil potichu Harry a při tom se usmíval.

,,Já vím," řekl také potichu blonďák a postavil se na nohy. Přišel blíže k Harrymu, před kterým se zastavil. ,,A proto slibuji, že až se James vzbudí, budu se usmívat stejně jako ty." Jemně černovláska políbil na rty a rozešel se směrem do kuchyně.

,,Dáš si kávu nebo čaj?" optal se Draco Harryho, který ho následoval do kuchyně. ,,Horkou čokoládu se šlehačkou, ale díky." usmál se Harry a začal si připravovat horkou čokoládu se šlehačkou a pořádnou porcí mini marshmallow.

,,Když myslíš." Pokrčil Draco rameny během toho, co si připravoval silnou kávu na probuzení.

,,Ale toast bych si dal," řekl Harry, když viděl, jak si jeho blonďák ke kávě připravuje i zapečený toast se sýrem a šunkou. Draco na to nic neodpověděl a jen začal dělat další porci. ,,Díky." Usmál se na něj vděčně Harry a vydal se zkontrolovat jejich syna.

,,Krásné Vánoce," zašeptal Harry malému Jamesovi do ucha. Když přišel, už byl mírně vzbuzený a tak ho vyndal z postýlky a i s ním v náručí se vydal za svým manželem do kuchyně.

Když Draco uviděl Harryho s Jamesem, ani se nemusel moc přemáhat, aby se usmál. Byl to ten nejroztomilejší obrázek a on nebyl schopen zabránit velkému úsměvu na jeho rtech.

Blonďák se zvedl a došel až k nim. Pohladil Jamese po vlasech a celou dobu se usmíval od ucha k uchu.

,,Dobré ránko." Harry ho jen překvapeně pozoroval, ale dost rychle se také začal znovu usmívat jako sluníčko na hnoji.

,,Snídani máš na stole," prolomil po chvíli příjemné ticho Draco. ,,Děkuji,/ odpověděl Harry a předal mu Jamese, aby se on sám mohl jít posadit ke stolu a sníst si svou snídani.

,,Myslím, že dnešek se povedl," řekl Harry, když oba dva leželi na gauči a James už dávno spinkal ve své postýlce. ,,Musím uznat, že jsi se opravdu překonal," pochválil černovlásek s úsměvem na rtech Dracův dnešní výkon.

,,A já si zase myslím, že jsem se nemusel ani moc překonávat a nějak to šlo samo," řekl Draco a políbil vášnivě Harryho na rty. ,,To jsou mi ale změny." Odtáhl se mírně Harry, aby se mu mohl podívat do očí. ,,Vadí ti to?" zeptal se Draco. ,,Vůbec ne," odpověděl Harry vrátil se k předešlé činnosti.

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat