38. Bellatrix + Lenka

402 21 3
                                    

,,Ty si píšeš deníček?" Rozchechtala se hlasitě Bellatrix. Lenka rychle zaklapla sešit, který držela v ruce a probodla Bellu pohledem. ,,Je fajn si zapisovat své pocity," ohradila se Lenka dotčeně. Beletrix se šibalsky usmála. ,,Vypisuješ se z pocitů po našem sexu?" Sedla si na postel těsně vedle Lenky a pokusila se jí vytrhnout sešit z rukou. ,,Ne, vypisuji se z pocitů po našem prvním milování." Bellatrix se nepříjemně ošila. Ještě stále ji bylo nepříjemné přiznat nahlas, že Lenku opravdu miluje a vlastně že se včera opravdu poprvé něžně milovaly a ne jakoby doposud, kdy to byl jen obyčejný sex.

,,Neboj, píšu o tobě jenom samé dobré věci." Usmála se Lenka a políbila Bellu na tvář. ,,S tím si nelam hlavu, buď ve svém deníčku upřímná." ,,Ale já jsem, o tobě se nedá psát ve zlém." Bellatrix se na ni podívala a zakroutila hlavou. ,,Teď už ne," dodala Lenka a zvedla se z postele. Ano, teď už možná ne, ale dříve. Občas měla stavy, kdy si silně vyčítala vše, co v minulosti prováděla.

,,Dáš si palačinky?" Bellatrix zvedla jedno obočí. ,,Dostala jsem na ně chuť, tak si je jdu udělat," objasnila Lenka. ,,Když budou s nutellou tak určitě." Lenka přikývla hlavou a nechala Bellatrix samotnou v jejich ložnici.

Mohli ti být maximálně dvacet minut, když se z kuchyně ozvala Lenka a vytáhla tím Bellu ze sebelítosti, které se poddala. ,,Palačinky jsou hotové!"

Vešla do kuchyně a sedla si k talíři na stole, na kterém bylo asi pět palačinek namazaných nutellou. Ano, nedělalo ji problém sníst pět obřích palačinek a ještě si jít i přidat. Lenka totiž uměla ty nejlepší palačinky na světě.

Jednu si vzala do ruky a zakousla se do ní. Musela slastí zavřít obě oči. Lenka naproti ní se zasmála a své palačinky s marmeládou si ještě vytunila o šlehačku ve spreji a kakao. ,,Jsou výborné, jako vždy." Pochválila ji Bella dílo a ukousla si další sousto. Lenka si do rukou také vzala jednu palačinku a kousla si do ní. Šlehačka, kterou měla na vrchu palačinky se jí dostala na špičku nosu. Bellatrix se k ní naklonila a šlehačku jazykem slízla a poté ji i políbila na rty. Byl to polibek chutnající po sladkých palačinkách, nutelle, marmeládě, slehačce i kakau.

Další? Jistě, proč ne. Doufám, že si prázdniny užíváte o něco více než já, protože já doma právě umírám s rýmičkou. Ale třeba díky tomu budou vycházet kapitoly častěji? Kdo ví. Všechno špatné je přeci jenom k něčemu dobré. Minimálně se to říká, tak tomu budeme naivně věřit. Vaše Cuky a Lucky <3

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat