,,Frede! Georgi! Pojďte dolů." Ozve se po celém domě hlas Molly Weasleyové. Po chvíli se také ozve dupání po schodech.,,Ano mami?" Řeknou dvojčata jednohlasně . ,,Prostřete stůl, bude večeře." Fred s Geogem se tedy vydají do kuchyně pro příbory. ,,Udělej to ty. Já si musím něco zařídit v pokoji." Oznámí Fred druhému z dvojčat. ,,Ale Fredí, nenechávej mě tady samotného." Snaží se protestovat Georg. ,,Neboj já myslím že se ti to bude líbit." Odpoví Fred a vlepí Georgovi letmou pusu na tvář. ,,Hmmm." Odvětí Georg a jde prostřít stůl.
,,Tak jo, jak začít." Přemýšlí Fred nahlas. Mají společné výročí. Jestli se tomu tedy tak dá říkat. Jsme spolu už půl roku a já chci připravit něco, kde budeme spolu jenom my dva a nikdo nás nebude rušit. Chci, abychom si užili naše poslední společné chvíle. Ano, říkám poslední, protože oba dva moc dobře víme, že tohle nebude navždy a tak nějak cítím, že ten konec se už blíží.
Fred se tedy dal do vymýšlení. Jako nejlepší usoudil, že bude klidná společná koupel. Rozhodl se tedy jejich pokoj na pár hodin přeměnit v krásnou a velkou koupelnu. ,,Ještě že ty kouzla jsou." Pochvaloval si Fred. Vůbec by nevěděl co by vymyslel, kdyby nemohl kouzlit. ,,Večeře." volala všechny ke stolu. Fred dokončil poslední úpravy a se svým dílem byl spokojený.
Na obědě seděli Georg s Fredem vedle sebe. Tuto příležitost Fred okamžitě využil a svou levou ruku položil na Gergovo stehno. Georg se trochu lekl, když zjistil komu ruka patří hned se uklidnil a musel se usmát. Fredova ruka se občas otřela o jeho rozkrok a to Georgovi dělalo menší problém v jeho kalhotách. Musel se držet aby nezačal hlasitě sténat. Rychle tedy dojedl oběd a chtěl jít nahoru, v tom mu však zabránila stejná ruka jaká se před chvílí uvelebila na jeho stehně. ,,Počkej na mě." Řekl nesmlouvavě majitel ruky. Georg se tedy posadil zpátky na židli a čekal na svého milence který je zároveň i jeho bratrem. ,,Můžeme." Ozval se zase po chvíli ten dokonalý hlas.
Vydali se nahoru po schodech. Georg šel první a Fred neodolal pohledu na jeho pevné pozadí. Tak moc ho miloval. Hned si začal představovat co vše dnes večer můžou dělat. Musel však přestat jinak by byl schopný se udělat i jenom z představ.
Došli do patra kde se nacházel jejich společný pokoj. ,,Stůj." Zavolal na George Fred. Oslovený se tedy před dveřmi zastavil a počkal, až k němu jeho bratr alias milenec dojde. ,,Zavři prosím oči." Georg se na nic neptal a oči zavřel. Fred otevřel dveře a strčil bratra dovnitř. Rychle za nimi dveře zavřel a otočil se na George, který jen zmateně stál. ,,Můžeš je otevřít." Když Georg oči otevřel objevila se před ním krásná koupelna ve které se nacházel prostorný sprchový kout, velká vana a v neposlední řadě i manželská postel. Vše bylo laděno do šedo bíla. Stál a nebyl schopen slova. Tohle Fred dokázal? A kvůli němu? ,,Líbí?" Zeptal se trochu nervózně Fred. ,,Je to dokonalé." Rozplýval se Georg a vrhl se Fredovi kolem krku. ,,To jsi udělal kvůli mně?" Optal se Georg který se ho pořád držel jako klíště. ,,No nejenom kvůli tobě." Ušklíbl se Fred. Druhý z dvojice se na něj nechápavě podíval. ,,Samozřejmě že i kvůli sobě, ale především pro tebe." Začal se Fred smát. Poté se už začali líbat a pomalu se přesouvat k manželské posteli. Oblečení bylo poházené všude po pokoji, to je teď však vůbec nezajímalo. Užívali si vzájemnou blízkost.
( Teď si prosím domyslete co se děje dál. Nějak nemám náladu psát takovéto scénky. Děkuji za pozornost. A doufám že vám to nějak extra nevadí. XD)
Po jejich asi nejlepším sexu co kdy spolu měli si napustili vanu a vlezli si do ní. Jelikož byla dost velká mohli s v pohodě i natáhnout své dlouhé nohy. Georg byl opřený o Fredovu hruď a v hlavě si přehrával jejich večer který ještě určitě není u konce.
Ahoj! Zdravíme vás po delší době u nové kapitoly. Moc se omlouváme, že to tak dlouho trvalo, ale nějak jsme neměly nápad jak to napsat a také škola, což asi všichni moc dobře známe XD. Snad se kapitola alespoň trochu líbila. Za případné chyby se velmi omlouváme. A za každý komentář či vote budeme velmi rády. Vaše Cuky a Lucky.
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
FanfictionHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...