6. Jeddy 1/2

2K 44 3
                                    

Je to už poměrně dlouho co jsem dostudoval školu čar a kouzel v Bradavících a to kdy jsem naposledy viděl lidi které jsem považoval za svou rodinu. Jsou to vlastně takový čtyři roky.A teď jsem na cestě k nim. Vlastně ani nevím jak se chovat. Vždyť malému Jamesovi je už osmnáct a podle fotek vypadá dost hezky. Jsem trochu nervózní jak jim mám vysvětlit, že jsem se jim vlastně vyhýbal.Byl jsem ne ně naštvaný za to, že mí rodiče zemřeli ve válce, a oni mi o tom řekli až když mi bylo osmnáct. Proč mi to neřekli dříve? Když jsem se jich ptal odpověděli mi, že mi nechtěli přidělávat starosti. Jediný Harry s ostatními nesouhlasil. Sám přišel o rodiče už jako malý a pravdu o jejich smrti se dozvěděl v jedenácti letech. Prý všem říkal ať mi to řeknou dříve, stačilo by v těch jedenácti. Ale byl sám. Nikdo neví jaké je to žít ve lži. Několik let. Jenže to oni nepochopí. Takže abych pravdu řekl vlastně jsem se Harrymu nechtěl vyhýbat a ani prckům. Ti mi totiž nelhali o smrti mích rodičů.Harry jako jediný dospělí  mě chápal a možná i ví že jsem se jim vyhýbal. Je mi to trochu líto. Ale co se dá dělat. Čas už nevrátím.

                                                                                                                                                                                                        Teddy se přemístil před Doupě a rozešel se ke dveřím. Trochu nervózní zvedl pravou ruku a zaklepal. Po chvíli uslyšel kroky. Dveře se rozrazily a v nich stála malá zrzavá holka. Byla to Lily.

,,Ahoj!" Pozdravila. ,,Ahoj Lily." ,,Ty si mě pamatuješ?" ,,Ano vždyť to není tak dávno ne?" ,,No jsou to čtyři roky. Myslím že jsem se změnila." ,,Já neříká že jsi se nezměnila, ale kolik malých zrzek bydlí v tomhle domě?" ,,No vlastně jenom já.Ale mohla bych být i Rose." ,,Ta je ale starší." Ozve se její nejstarší bratr James. ,,A už uhni aby mohl jít Edward dovnitř." Teddyho trochu zarazí to jak ho James nazval. Musí ale uznat že v reálu je ještě hezčí než na fotkách. ,,Ahoj Jamesi." Ozve se Teddy poté co je Lily opustí. ,,Ahoj." Řekne trochu naštvaně James. On si jen tak po čtyřech letech přijede a jediný co řekne je ahoj? ,,Děje se něco?" Strachuje se starší z chlapců. ,,Jestli se něco děje? Ale ne jsem úplně v pohodě." Odpoví mu sarkasticky James. ,,Udělal jsem ti něco?" Po vyslovení otázky si dá v duchu facku. Vždyť se mu několik let vyhýbal a on se ptá co mu udělal? ,, Ty se ještě ptáš? Nechal si nás tady bez vysvětlení. Chápu že jsi byl naštvaný na dospělé ale co jsme ti udělali mi? Alespoň jsi mohl napsat.Ale ne to není tvůj styl ty si prostě odejdeš a necháš tady čtrnáctiletého kluka samotného, který by si docela potřeboval promluvit s někým starším kterému věří.Ale ne zas tak starým aby už zapomněl jak to vlastně měl on.A nebo člověkem který na takový věci  neměl ani čas ,protože se ho někdo snažil zabít a bojoval ve válce." ,,O čem sis chtěl promluvit?" Zeptá se Teddy. Nikdy ho nenapadlo že by James chtěl s něčím pomoct. ,,No tak třeba s tím jak si mám být jistý s mou orijentací." ,,Aha." Řekne Teddy ,protože na víc se nezmůže. On sám s tímto problémem bojoval dlouho a došel k závěru že je bisexuál ale to nikdo neví jen jeho bývali partneři a partnerky. Tak proč by chtěl James radu zrovna od něho? ,,Ale neboj už to vím na sto procent. Jsem teplej jak radiátor." Teddy na něj koukal s otevřenou pusou. ,,A nekoukej tak. O tobě to vím, jednou jsem tě zahlédl. Ale neboj neřekl sem jim nic měl bys jim to říct sám." Dořekl a odešel. 

Neměl na to. Vlastně mu došlo že je gay ve čtrnácti. Chvíli před tím než Teddy zmizel. Zakoukal se totiž do něj, a poté to přerostlo na lásku. Teď by ho měl nenávidět ale nejde to. Pořád ho miluje. Vlastně jako jediný se ho snažil najít. Samozřejmě že chyběl všem. Ale dospělí tak nějak chápali důvod proč to udělal a ostatní byli buď moc malí na to aby mu pomohli a nebo pryč. Měl jeden vztah ale netrval moc dlouho. Nedokázal se zamilovat do někoho jiného. Poté co zjistil že je Teddy taky gay a nebo alespoň bisexuál, jeho naděje stouply, ale pořád nevěděl kde ho najít. 

Hogwarts jednodílovkyKde žijí příběhy. Začni objevovat