,,Konečně prázdniny," pronesl Ron a natáhl se na dece.,,Já bych ve škole klidně ještě byla," řekla Hermiona, která si právě lehala vedle něj. Ron se zvedl na lokty a vážně se na ni podíval. ,,Nechápu, že chodím zrovna s tebou." Zakroutil hlavou. ,,Já také," přitakala Hermiona a natáhla se k zrzkovi, aby ho mohla políbit. Ten se jen usmál a opět se položil na záda.
,,Nechcete do vody?" Přiběhla k nim rozdováděná Ginny. ,,Klidně," začal se Ron pomalu zvedat. ,,Jdeš taky Hermi?" Dívka líně otevřela oči a podívala se na něj pohledem, který dával znát její jasnou odpověď. ,,Tak kdyby sis to rozmyslela..." Mluvil k ní Ron, ale Hermiona ho rychle přerušila a ani ho nenechala doříct jednu větu. ,,Tak vím, kde vás hledat." Zavřela oči a nechala se hřát slunečními paprsky. ,,Užijte si to." Rukou zamávala někam do neznáma a už se o ně nestarala.
Nějakou dobu si mohla sama vychutnávat ten klid a ticho kolem ní. Žádný Ron v její blízkosti. Opravdu nechápala, proč spolu skončili.
Někdo si vedle ní lehl. Neřešila to, předpokládala, že to bude Ron a tak se oddávala zaslouženému odpočinku dál. Přišlo jí ale zvláštní, že Ron ještě ani nepromluvil a tak otevřela oči a zvedla se na lokty, aby se ho mohla zeptat, co se stalo. Když ale otočila hlavu směrem, kde by měl být Ron objevily se jí v zorném poli černé vlasy namísto zrzavých.
,,Víš, že jsi fakt hezká, když spíš?" Pronesla Pansy. ,,Nespala jsem." Pozorovala Hermionu ležet na dece celou tu dobu, co tu byla. Opravdu jí to slušelo. Měla rudé plavky, které možná skrývaly zbytečně mnoho, ale i přes to jí slušely.
,,To říkej někomu jinému." Pansy se ušklíbla, natáhla se blíže k ní a políbila ji. Byl to rychlý polibek. Jenom z její strany ale i tak si ho plně užila. Hned jak se odtáhla zvedla se na nohy a klidně odešla pryč zpět za jejími přáteli.
Ron celý mokrý po chvíli přiběhl k zmatené Hermioně a lehl si vedle ní. ,,Jsi v pohodě?" Optal se jí, když si všiml jejího výrazu. ,,Proč bych nebyla?" Ron pokrčil rameny. ,,Já nevím, tváříš se tak jako zvláštně." Rozváděl zrzek své úvahy. ,,Jsem v naprostém pořádku," odpověděla mu rázně Hermiona. ,,Tak dobře." Dal jí pusu na čelo a lehl si na záda.
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
FanficHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...