,,Vám to dneska taaaak sluší Rosmerto," vyžblekotal ze sebe opilý Ron a pozvedl už prázdný pohár od máslového ležáku. ,,Nalijete mi ještě?" Poprosil a podíval se na stěněčím pohledem. ,,Ne, už jsi měl až příliš," odmítla vyslyšet jeho prosby Rosmerta a začala starým, smradlavým hadrem utírat místo u baru, kde seděl Ron.,,Ale prosiiiiim!" Žadonil stále Ron a začal natahovat jako malé dítě. ,,Jestli se mi tady rozbrečíš..." Máchala mu před obličejem hadrem, až se Ron musel co nejvíce zaklonit, protože jinak by mu ten humáč strčila až do pusy.
,,Kde máš vůbec ty svý kamarádíčky?" Zeptala se Rosmerta a podívala se na hodiny. Měla už dávno zavírat, ale tento hoch nebyl schopen sám odejít a ona byla až moc hodná na to, aby ho vyhodila samotného do zimy.
Ron pokrčil rameny. Rosmerta si povzdechla. ,,Víš ty co mladej?" Ron se na ni se zaujetím podíval. Připadal jí vlastně i poměrně roztomilý.
,,Zvedni se," zavelela a sama obešla barový pult. Ron udělal jak mu Rosmerta nařídila. Asi toho vypil už opravdu dost, protože kdyby Rosmerta nestála těsně za ním a nechytila ho, nejspíše by skončil na tvrdé zemi.
, ,Tak pojď, jdeme do postýlky," řekla Rosmerta, chytila Rona kolem pasu a vydala se s ním do Bradavic.
Cesta byla poměrně pomalá a náročná, protože Ron sebou neustále škubal, zakopával o vše o co se dalo a něco si stále mlel pod vousy. Nohy se jim propadaly do hlubokého sněhu a ne jednou sebou plácli do závěje.
Bůh ví po jak dlouhé době se ocitli před bránou Bradavic. ,,Jsme tady." ,,Kde?" optal se zmateně Ron a začal se rozhlížet.
Rosmerta si povzdechla. ,,V Bradavicích." Poodstoupila od něj, protože ona s ním dovnitř už jít nemohla.
,,Běž se hezky vyspat a ráno si dej česnečku." Poradila mu a měla se už k odchodu.
,,Počkejte." Zastavil ji Ronův hlas. Otočila se a podívala se na něj. Ron k ní neohrabaně přiskočil a přisál se jí na rty. Byl to poměrně nepříjemný a dlouhý polibek, ale neodstrčila ho.
,,Jsi fakt úžasná Hermiono," řekl Ron poté, co se odtáhl a konečně se vydal směrem do Bradavic a i snad do své postele.
Rosmerta chvíli zmateně stála na místě a poté se rozchechtala. Vážně si na malý moment pomyslela, že by ji líbal proto, že by se mu líbila. Možná v to i doufala. Mít milostný vztah s takto mladým hochem byla docela vzrušující představa.
Když se uklidnila, vydala se zpět do své hospody a incident s Ronem pomalu vypustila z hlavy.
Mysleli jste si, že dnes nic nebude? Nebojte, já si to myslela také, ale je to tady!!!! Doufám, že jste si užili čtení na dobrou noc. Vaše Cuky a Lucky <3.
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
FanfictionHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...