,,Jestli se to matka někdy dozví, je po nás," zašeptal mladší z Blacků. ,,Já vím," zasyčel nepříjemně Sirius. Také si uvědomoval to riziko, stejně jako jeho mladší bratr, ale nemohl si pomoct. A vlastně mu na tom tolik už nezáleželo, však horší už to stejně moc být nemůže. Stačí už jenom to, že jako jediný z rodiny patří do Nebelvíru na což je samozřejmě patřičně pyšný. A co, stejně brzy vypadne. Jestli ho tedy dříve matka nevyhodí.
,,Promiň," zašeptal Regulu s dal Siriusovi pusu na tvář. ,,Jen mám strach, ty jsi byl vždy odvážnější, já se matce nikdy nepostavil." Sirius se na něj soucitně podíval. Byla to pravda. Vždy byl ten odvážnější ale také nenáviděnější. ,,Spolu to ale zvládneme." Usmál se na něj Sirius a políbil ho na rty. Měl to být rychlý polibek, ale Regulus ho chytl za krkem a stále blíže k sobě, když se chtěl Sirius odtáhnout.
,,Měli bychom jít, než nás začnou hledat ti tvoji kamarádi." Řekl po chvíli líbání Regulus. Nikdo o nich nevěděl. Nikomu neřekli co mezi nimi opravdu je. Že se milují více než bratři a ne nenávidí tak, jak si všichni myslí. Tak jak se snaží působit. Zatím se jim to daří, ale někdy je to složité a trochu bolestivé. Řvát na někoho jak ho nenávidíte i když pravda je úplně někde jinde.
Sirius přikývl hlavou a už po několikáté ho políbil. Miloval líbat jeho rty. Nevěděl, co bude dělat až bude muset Bradavoce opustit. Protože byl starší bude na něj muset počkat. Vydržet nějakou dobu bez jeho rtů, bez něj celého.
Oba se postavili a vyšly z komnaty nejvyšší potřeby. Nadechli se a každý odešel jiným směrem. Po tvářích jim stékali slzy.
,,Čau kluci!" zvolal nadšeně Sirius, když narazil na svoje tři kamarády. ,,No konečně, kdes byl? Nemohli jsme tě vůbec najít," promluvil jako první James a Siriuse přátelsky poplácal po zádech. ,,Jen jsem se tady kolem poflakoval," odpověděl Sirius a snažil se stále vesele usmívat.
Jak je to dlouho? Nevím, ale asi opravdu hodně. Ale ano, je tu nová kapitola. Snad jste na nás ještě úplně nezapomněli a kapitolu si přečtete. Užívejte prázdnin a možná ještě někdy příště ahoj! Vaše Cuky a Lucky <3
ČTEŠ
Hogwarts jednodílovky
FanfictionHlavně LGBT jednodílovky různých shipů. Jako třeba Wolfstar,Drarry... ale i ne moc obvyklé například 'naše' Rondrry,Maxrid ( Madam Maxime a Hagrid)... Pokud by jste měli nějaké speciální přání tak klidně napište do komentářů a my to milerády splním...