crazy over you

1.1K 106 61
                                    


disclaimer ;
crazy over you - BLACKPINK
pretty savage - BLACKPINK
love to hate me - BLACKPINK
you never know - BLACKPINK
( so yes basically thanks to these four angels :)

T I T L E
CRAZY OVER YOU

G E N R E
ROMANCE
COMEDY
CRIME
THRILLER
SENTIMENTAL
PSYCHOLOGY

A U T H O R
- AHNEUL

C H A R A C T E R

LEE YEON (이연)19 years old / alpha class• the crazy psychopath witch • jungkook's stalker• unpredictable

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LEE YEON (이연)
19 years old / alpha class
• the crazy psychopath witch
• jungkook's stalker
• unpredictable

JEON JUNGKOOK (전정국)19 years old / alpha class• the quite introverted loser• being stalked by the witch in his school• cat lover

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

JEON JUNGKOOK (전정국)
19 years old / alpha class
• the quite introverted loser
• being stalked by the witch in his school
• cat lover

S Y N O P S I S

Jeon Jungkook.

Kehadirannya di dalam sekolah hanya dianggap sebagai halimunan mahupun habuk yang berterbangan di udara. Langsung tidak diambil peduli oleh rakan sekolahnya , mahupun rakan sekelasnya.

Namun Jungkook tidak kisah , memang azalinya dia merupakan seorang lelaki introverted yang lebih memilih untuk menyendiri dan tidak bergaul dengan rakan rakan sekolahnya yang lain. Disebabkan itu juga lah dia tidak punyai kawan.

Lelaki itu hanya menghabiskan waktu rehatnya menikmati bekalan makanan buatannya dengan ditemani kucing kucing jinak yang sentiasa berkeliaran di kawasan sekolahnya.

Jeon , the cat lover.

Tapi semuanya berubah huru hara tatkala lelaki itu tersilap langkah dan membuatkan pembuli sekolahnya naik angin. Loser itu memang cari masalah bila dia dengan tak sengajanya melibatkan dirinya di dalam sesuatu yang tak sepatutnya.

Lelaki itu dibelasah teruk.

Namun apa yang terjadi bila esoknya pembuli itu tiba tiba sahaja datang melutut meminta maaf kepada Jeon Jungkook ? Merayu sambil menangis nangis untuk meminta Jeon Jungkook memaafkannya ?

Sesuatu seperti ini tidak pernah berlaku di dalam kamus hidupnya , membuatkan dia begitu hairan.

Tidak menyedari , seorang gadis yang mencintainya dalam diam sudah pun menguruskan semua untuknya. Memberikan hukuman dan ancaman yang setimpal kepada sesiapa sahaja yang berani menyakitinya.

Lee Yeon , gadis pelik yang terkenal dengan personaliti psycho nya.

Dan gadis itu sanggup membuat apa apa sahaja supaya Jeon Jungkook memberi perhatian kepadanya dan menjadikannya milik gadis itu.

Kisah cinta romantis ?

Mungkin mimpi ngeri romantis yang bakal Jeon hadapi.

- - -

update :
tuesday | wednesday | thursday
• will be update one chapter each day •

trailer :
• you can watch it on my igtv u/n : neul.lie •
| grrr meh la sini kasi feedback |

-AHNEUL ORIGINAL STORYLINE

 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkookWhere stories live. Discover now