CHAPTER TWO :
your sweet stalker- - -
Y E O N
"Arrgghhh !"
Bunyi teriakan garau dari kawasan bumbung kedengaran begitu kuat walaupun pintu sudah ditutup rapat. Siapa yang dengar , pasti dapat menjangkakan sesi pukul memukul sedang berlaku di situ.
"Kau nak report kitorang merokok ke , hm ?" suara Wonwoo jelas kedengaran.
Sesekali lelaki itu menunjal dahi Jungkook kasar. Wajah Jungkook yang sudah penuh dengan luka langsung tidak diambil peduli. Takut ? Lelaki itu langsung tak menyesal lepas pukul budak lembap seperti itu.
Jungkook hanya diam. Tidak membalas apa apa. Tubuhnya yang terbaring di atas lantai sambil kedua belah tangannya memegang erat bahagian perut yang baru sahaja ditendang kasar. Menahan rasa sakit.
"Yah , kau dah ambil phone dia ?" soal Wonwoo lagi kepada kedua orang rakannya.
"Aku dah check phone dia. Takde pulak video kita merokok ke apa." ujar Mingyu kedengaran agak polos.
"Dia sorok lah tu kat mana mana." balas Vernon serkap jarang.
Padahal hakikatnya , lelaki lembap yang menjadi mangsa pukulan mereka langsung tidak mempunyai niat untuk melaporkan perbuatan terlarang mereka kepada cikgu.
"Phone kau... kitorang akan ambil. Kau tengok lah , kalau kitorang baik mungkin kitorang akan pulangkan. Tapi jangan harap akan dipulangkan dalam keadaan baik." kata kata Wonwoo diakhiri dengan gelak tawanya.
Perlahan dia bangkit dari posisi cangkungannya. Memerhatikan semula budak lembap yang terbaring dalam keadaan menyedihkan di hadapannya dengan pandangan sinis.
"Geng , belasah dia sampai korang puas. Ketua korang benarkan."
Sebaik sahaja Wonwoo memberi kata putus , kedua dua rakannya mula mengambil langkah. Tubuh Jungkook terus dibelasah tanpa sebarang rasa bersalah.
Hanya gelak tawa sahaja yang mengisi situasi tegang tersebut.
Tak mereka sedar , seorang gadis berambut merah jambu sedang bersandar di belakang pintu yang memisahkan kawasan tangga dan bumbung. Mendengar segala perbualan dan situasi yang terjadi.
Sesekali vape berukiran canggih yang dikemam ke bibirnya itu ditarik perlahan menjauhi kawasan mulutnya. Dengan renungan redup , perlahan dia membuka mulutnya , mengeluarkan asap vape.
YOU ARE READING
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkook
Misterio / Suspensohave you ever been so wildly attracted to someone that you can actually feel it driving you insane ? yes , him . the ordinary introverted young highschool boy , jeon jungkook . theres me , the only sweetheart who fell in love with his secret charms...