29 | jeon is yours

244 42 108
                                    

CHAPTER TWENTY NINE :jeon is yours

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


CHAPTER TWENTY NINE :
jeon is yours

- - -

" Eh tu budak yang di recruit jadi pemain utama baseball negara kita kan ?"

" Macam mana siut dia jadi player kalau dia still tak habis lagi sekolah menengah ?"

" Bukan budak tu budak kelas alpha ke ?"

"Kenapa aku macam tak pernah nampak eh dia ? Tak sangka pulak dia hensem "

" Tu lah , Jeon Jungkook. Budak halimunan kelas alpha tu "

Bibir merah bawahnya digigit geram , perlahan wajahnya diangkat ke atas. Merenung teliti wajah seorang lelaki yang cukup sempurna wajahnya sedang menikmati makanan tengaharinya. Langsung tidak menghiraukan desas desus pelajar lain.

Sudah 2 minggu berita Jungkook menjadi pemain utama team baseball negara digemparkan. Bukan sahaja pelajar , malahan guru guru yang mengajar juga turut terkejut mendengar berita tersebut. Lelaki yang dahulunya halimunan , sekelip mata jadi popular.

Gigitan pada bibir bawahnya makin dieratkan , geram. Sepasang mata kelabu Lee Yeon merenung tajam beberapa pelajar lain yang cuba mencuri pandang ke arah mereka yang sedang menikmati lunch di satu meja yang sama.

Sejak Jungkook jadi player baseball , penampilannya terus berubah. Dari gaya rambutnya sehingga ke cara style fashion yang dikenakannya. Semuanya berterima kasih kepada Lee Yeon yang menjadi sponsor tetap lelaki itu walaupun Jungkook berkeras tidak mahu.

Pada mulanya Lee Yeon menawarkan diri menjadi manager lelaki itu kerana ingin menjaga reputasi Jungkook sebagai pemain utama baseball negara , namun tidak sangka pulak tindakannya telah pun membuatkan hampir satu sekolah sekarang dah mula minat Jungkook !

Kau jangan main main , baru 2 minggu , budak perempuan sekolah ni dah mula tubuhkan kelab persatuan peminat peminat Jungkook !

"Kenapa kau tak makan ?" satu suara menyapa lembut membuatkan Lee Yeon yang tak sudah menghantar pandangan maut ke sekelilingnya pantas menoleh hadapan semula.

Wajah Jungkook memandang gadis itu hairan. Masih dengan sepasang mata jernih innocent nya , dengan sebelah pipi yang sedikit gemuk kerana sedang mengunyah makanan yang telah dihidangkan pihak cafeteria.

Lee Yeon mencebik. "Nothing." wajah ditunduk , makanan di hadapan diberi perhatian.

"Baru seminggu aku makan dekat cafeteria ni tapi... aku still tak boleh nak biasakan diri lagi." Jungkook tersengih kelat. Kepala yang tak gatal digaru.

 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkookWhere stories live. Discover now