CHAPTER THREE :
sticky notesepatutnya harini takde update tapi sebab nak ganti selasa haritu neul tak publish siap siap so here you go , anothere chapter ! anyway , enjoy reading ngee~
- - -
J U N G K O O K
" budak lelaki tu la kan yang pembuli terkenal sekolah kita melutut depan dia tu ?"
" apa nama dia weh ?"
" bukan budak tu budak lembap ke ? loser halimunan kat alpha class ?"
" apa yang dia buat sampai wonwoo pi melutut depan dia ?"
" woah , kentang macam dia pun boleh nampak gempak aku ni cane pulak ?"
Langkah aku serta merta terhenti.
Aku melepaskan keluhan berat. Kedua dua belah mata dipejam rapat sambil dahi dikerutkan perlahan. Sepanjang jalan di koridor ni aku dapat dengan desas desus dari pelajar lain berkenaan aku.
Lepas insiden tak dijangkakan yang berlaku di dalam kelas aku tadi , satu sekolah mula kecoh berbualkan tentang aku. Semua orang tertanya tanya kenapa geng 3 orang tu melutut dan meminta maaf dekat aku.
Aku ? Aku lagi lah tertanya tanya !
Apa semalam Tuhan bagi balasan dekat dorang ke sampai harini bertaubat dan terus meminta maaf dan merayu rayu dekat aku pagi ni ? Huh , tak faham betul !
Aku melepaskan keluhan buat sekali lagi lalu terus mengorak langkah menuju ke arah bahagian lockerku. Buku buku yang aku pegang ni aku nak kena simpan dalam tu.
"Lepasni ni kelas bahasa. Memang tidur lah jawabnya aku." omelku sendiri.
Langkah aku serta merta terhenti betul betul di hadapan lockerku.
Namun yang menarik perhatian aku sekarang , sekeping sticky note yang ditampal di permukaan pintu lockerku. Nota yang ditulis dengan tulisan tangan yang begitu unik , aku yakin ni tulisan perempuan.
Sudah hampir seminggu aku menerima sticky note seperti ini , tapi sampai sekarang aku tak tahu siapakah pengirim kertas itu.
Perlahan aku mencapai sticky note tersebut. Mata aku memerhatikan setiap bait perkataan yang ditulis kemas di atas sticky note itu. Langsung tidak membiarkan satu kesilapan pun yang berlaku.
YOU ARE READING
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkook
Gizem / Gerilimhave you ever been so wildly attracted to someone that you can actually feel it driving you insane ? yes , him . the ordinary introverted young highschool boy , jeon jungkook . theres me , the only sweetheart who fell in love with his secret charms...