4 | lee yeon imnida

375 73 79
                                    

CHAPTER FOUR :lee yeon imnida

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

CHAPTER FOUR :
lee yeon imnida

- - -

"A-apa...?" dahi Jungkook serentak berkerut dengan matanya membulat besar.

Firasatnya kalini tidak menipu dirinya.

Namun hakikat realitinya ketika itu membuatkan Jeon Jungkook menjadi terlalu sukar untuk menerimanya. Mengetahui bahawa gadis terkenal di sekolahnya ini... merupakan stalkernya.

Lelaki itu akuinya , Lee Yeon memang perempuan gila. Memang gelaran psychopath witch sesuai dengan penampilan dan gayanya , namun Jungkook langsung tak menyangkakan takdir akan menemukan dia dan gadis itu seperti ini.

Masih sukar untuk dia percaya.

"Kenapa ? Tak suka ? Kau tak suka bila dapat tahu aku yang selama ni stalk kau , hm ?" soal Yeon dengan wajah polosnya.

Langsung tak merasakan istilah menghendap itu merupakan aktiviti tidak normal bagi manusia biasa. Mungkin baginya dengan menghendap orang lain merupakan aktiviti normal hariannya.

"T-tunggu sekejap..." perlahan Jungkook menolak bahu Yeon. Menghasilkan jarak di antara dia dan gadis itu.

Lee Yeon menjungkitkan sebelah kening , memandang Jungkook dengan pandangan hairan. Sepasang mata kelabu aslinya cuba membaca apa yang sedang lelaki itu fikirkan.

"A-aku tak faham. Ke-kenapa..." Jungkook memandang wajah Yeon dengan dahinya yang berkerut. Mencari jawapan dari pandangan mata polos gadis itu. "...aku tak faham kenapa kau stalk aku."

"Tch , kau tak faham atau buat buat tak faham ?" Yeon berdecit sinis. Tak menyangkakan itu balasan lelaki itu.

Namun Jungkook tidak ketawa. Bermakna dia betul betul serius , dia tidak tahu langsung mengapa gadis itu menghendapnya dalam diam. Malahan juga... berkemungkinan Lee Yeon boleh menjadi penyebab utama kejadian pagi tadi berlaku.

Kerana perempuan ini... tidak normal.

"Tak. Aku tak faham."

Lee Yeon tersenyum sinis. "Aku stalk kau sebab aku sukakan kau."

Keadaan menjadi hening buat seketika. Mata Jungkook membulat besar , agak terkejut dengan pengakuan berani daripada Lee Yeon , gadis yang amat ditakuti oleh pelajar lain.

Namun Lee Yeon hanya mengahadiahkan senyuman manisnya sehingga membentuk eyesmile yang tampak begitu sempurna di wajahnya. Tidak langsung terkesan dengan pengakuan sukanya kepada lelaki itu.

 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkookWhere stories live. Discover now