17 | serial killer

268 47 31
                                    

CHAPTER SEVENTEEN :serial killer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


CHAPTER SEVENTEEN :
serial killer

- - -

"Selamat malam. Sweet dreams." ujar Jungkook malu malu di hadapan gadis berambut merah jambu itu.

Mereka berdua berdiri saling berhadapan di hadapan pagar masuk utama rumah agam milik gadis itu. Sudah pasti sebagai teman lelaki Lee Yeon , Jeon Jungkook ingin menghantar gadis itu pulang ke rumah dengan selamat.

Yeon tersenyum. Perlahan dia menghampiri tubuh lelaki itu. Kedua belah tangannya diangkat lalu lengannya direhatkan di atas bahu milik Jungkook. Mengunci pergelangan tangannya di belakang leher lelaki itu.

Jungkook tersenyum. Kedua belah tangannya yang masih terketar ketar itu memberanikan diri memeluk perlahan belakang pinggang milik gadis itu. Membuatkan tubuh mereka berdua menjadi semakin dekat dalam posisi itu.

"Are you sure tak nak singgah rumah your teman wanita  ?" senyuman sinis gadis itu berikan , segala fikiran nakal mula meliar di dalam kepalanya.

Jungkook tertawa. Kepalanya digeleng perlahan. "Jangan nak mengada." jarinya menunjal dahi gadis itu membuatkan kepalanya tertolak ke belakang.

"Yah !" mata gadis itu dijengilkan ke arah Jungkook yang sudah ketawa melihat telatahnya. "Mentang mentang kita dah something sekarang. Kau dah tak takut dengan aku ehh ?"

Jungkook tertawa. "Buat apa pulak aku nak takut dengan kau ha ?"

Gadis itu mencebik. "Tapi aku tak nak lepaskan kau lagi." sengaja memuncungkan mulutnya , meraih simpati teman lelakinya.

Jungkook tersenyum. Hidung kecil Lee Yeon dicuit lembut. "Pergi masuk tidur. Aku tahu kau penat walaupun kau tak tolong apa apa dekat sana." gelak tawa kedengaran di hujung ayatnya.

Sekali lagi gadis itu mencebik. Sejak dah official mereka bersama dengan ciuman disaksikan langit dan bintang indah itu , terus sahaja sikap Jeon Jungkook berubah. Bukan main berani dengan gadis yang kini bergelar teman wanitanya.

"Okay dah , pergi masuk. Tidur tidur." ujar Jungkook lembut , perlahan kedua belah tangannya dilepaskan dari memeluk belakang pinggang gadis itu.

Belum sempat lelaki itu ingin meleraikan kedua belah tangan Lee Yeon yang berada di sekeliling lehernya , gadis itu lebih pantas menarik tubuhnya dekat lalu menghadiahkan kucupan lembut di bibir.

Mata Jungkook sedikit membulat , terkejut dengan tindakan secara tiba tiba dari gadis itu. Namun perlahan senyumannya terukir. Wajahnya ditundukkan ke bawah. Kedua belah pipinya juga sudah mula memerah.

 𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkookWhere stories live. Discover now