CHAPTER SIXTEEN :
sudden confession- - -
Tuan Lee merenung kosong ke arah tingkap kaca besar yang memisahkan ruang bilik kerjanya dengan dunia luar. Merenung ke arah pemandangan di luar dengan pandangan tidak beremosi.
Kepalanya masih memikirkan tentang kerisauan terhadap anak gadis sendiri , Lee Yeon.
Lelaki itu melepaskan keluhan pendek. Wajahnya diraup perlahan , cuba sedaya upaya untuk kekal tenang dengan masalah yang baru dihadapinya. Bukannya ini merupakan masalah besar yang dia pernah hadap.
Mereka merupakan organisasi keluarga mafia. Mempunyai tugas masing masing dalam bidang perniagaan haram sendiri. Setiap seorang dari keluarga membuat duit dengan kepakaran dan hobi masing masing.
Kerana itu juga lah salah satu sebab mengapa keluarga mereka terlampau kaya. Bahkan kerajaan juga tidak mengetahui kekayaan yang mereka perolehi lebih daripada yang mereka sangkakan.
Tuan Lee , membuka pusat judi yang sentiasa terkenal. Memperoleh banyak duit daripada berpuluh puluh pusat judi yang dibina di 7 buah negara termasuk tanah air sendiri. Tiada sesiapa yang pernah bermain dengan duit lebih lama berbanding dengannya.
Lee Soo , mengambil alih dalam pemerdagangan manusia. Menjual segala jenis manusia. Bukan sahaja itu , dia juga menjual segala jenis organ dalaman manusia di black market. Terkenal dengan kepakarannya dalam berniaga.
Lee Hyuk , menguruskan perniagaan dadah. Segala dadah yang dihasilkan olehnya semuanya laris dijual sama ada di dalam mahupun di luar tenaga. Hanya entiti penting sahaja yang mengetahui identiti sebenarnya.
Dan anak gadisnya , Lee Yeon. Turut terlibat di dalam organisasi perniagaan mafia ini. Menjual segala senjata api yang berbahaya. Tangan handal dan otak bijak gadis itu mampu mencipta dan membuat alatan berbahaya dalam masa yang singkat.
Dan setiap ahli keluarga , mempunyai pengalaman membunuh. Bau darah di setiap ruang rumah mereka merupakan perkara yang terlalu normal.
Dan entiti terakhir yang pernah menghadirkan diri di dalam keluarga Lee , Puan Lee. Yang pernah menjadi omma kepada Lee Soo , Lee Hyuk dan Lee Yeon. Turut juga pernah menjadi isteri kepada Tuan Lee.
Wanita yang merupakan pelakon terkenal Korea. Bukan sahaja berwajah muda , namun mempunyai personaliti yang cukup indah. Membuatkan sesiapa sahaja yang mengenalinya akan menyukainya terus.
Wanita yang pernah mewujudkan beratus pusat pelacuran dan menjana pendapatan sampingan daripada kerja tersebut. Queen of mafia. Wanita berwajah dewi yang dikurniakan sepasang mata ungu lembut.
YOU ARE READING
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkook
Mystery / Thrillerhave you ever been so wildly attracted to someone that you can actually feel it driving you insane ? yes , him . the ordinary introverted young highschool boy , jeon jungkook . theres me , the only sweetheart who fell in love with his secret charms...