CHAPTER FOURTEEN :
unexpected guest- - -
Taehyung masih duduk seorang diri di dalam biliknya. Masih setia duduk di atas kerusi di meja belajarnya sejak dari malam tadi. Tidak langsung tidur sejak malam semalam. Kepalanya terlalu serabut memikirkan sesuatu.
Lee Yeon , gadis bermata kelabu asli.
Tidak mungkin lelaki itu silap orang. Walaupun sudah 2 tahun mereka terpisah dan tidak bertemu satu sama lain , Kim Taehyung yakin gadis bernama Lee Yeon itu merupakan Han Yeonhee yang pernah dia kenal 2 tahun lalu.
Gadis yang mencipta sejarah di Sekolah Tinggi Heejong. Membunuh setiap penghuni sekolah tersebut. Tidak kira guru mahupun pelajar , semuanya mati dibunuh oleh gadis itu dalam keadaan yang cukup mengerikan.
Sudah pasti pihak polis tidak dapat membuat apa apa memandangkan mereka juga sebahagian daripada rancangan yang telah dilaksanakan. Hanya Kim Taehyung sahaja yang selamat. Dia seorang sahaja yang tidak tergolong dalam senarai mangsa bunuhan gadis bermata kelabu itu.
Walaupun gadis itu telah pun membuat pembedahan plastik dan menukar warna rambutnya , Taehyung masih dapat mengecam gadis itu. Hanya dia seorang sahaja gadis bermata kelabu yang sentiasa bermain di dalam fikirannya sejak 2 tahun yang lalu.
"Taehyung-ah..."
Aku perlahan memusingkan wajah ke sebelah. Memandang Yeonhee yang sedang termenung kosong di hadapan. Tubuhnya ketika itu hanya ditutup dengan comforter kelabu katil aku. Tiada seutas benang pun yang melindungi kulit tubuhnya.
"We had sex." hanya tiga patah perkataan mampu membuatkan hati aku hancur tatkala pandangan kosong tidak beremosi terpapar di wajah Yeonhee.
Walaupun riak wajahnya kosong , tapi aku tahu hatinya terlampau sakit. Mengetahui daranya sudah pun diragut oleh insan keji seperti aku.
"Ssibal..." Taehyung memejam matanya rapat seraya meraup wajahnya kasar , melepaskan keluhan berat tatkala peristiwa itu kembali terngiang di dalam kotak fikirannya.
Tidak pernah sekalipun , dia dapat lupakan apa yang sudah berlaku di antaranya dan Yeonhee. Sesuatu yang sangat tak masuk akal terjadi di kala dia sedang kesunyian dan bersedih. Dan dia... rasa gagal. Terlalu gagal.
Kerana memperlakukan cinta pertamanya seperti itu.
Jikalau Taehyung cuba mempersalahkan alkohol yang diminumnya , semuanya takkan kembali kepada asal. Dia tetap tidak dapat memutarkan semula waktu dan baiki semua yang telah terjadi.
YOU ARE READING
𝑪𝒓𝒂𝒛𝒚 𝑶𝒗𝒆𝒓 𝒀𝒐𝒖 . • jungkook
Misteri / Thrillerhave you ever been so wildly attracted to someone that you can actually feel it driving you insane ? yes , him . the ordinary introverted young highschool boy , jeon jungkook . theres me , the only sweetheart who fell in love with his secret charms...