Medya: Bizim güzellikler... Ah, kalbim...
Merhabalar, koştum koştum geldim. :')
Desteklerinizi esirgemeyin lütfen... Tatlı bölümler.
***
Kim Seokjin'in Anlatımıyla
Boynumu okşayan sıcak nefes ile yavaşça gözlerimi araladım. Ne oluyordu ya? Bir süre hareket etmeyerek kendime gelmeye çalıştım. Burnuma dolan ferah deniz kokusuyla derin bir nefes aldım. Kendime geldiğimde şaşkınca üstüme tırmanmış olan bedene bakmaya çalıştım. Dudaklarımı okşayan sarı tutamları umursamadan konuştum.
"Namjoon?"
Ah! Kolumu hissetmiyorum.
"Namjoon!"
"Hımm?"
"Üzerimden kalk! Kendini hafif bir şey mi sanıyorsun."
"Uyumak istiyorum..."
"Onu beni ezmeden de yapabilirsin!"
Zar zor onu üstümden ittirip doğruldum. Sağ kolumu okşayarak homurdandım.
"Pestilimi çıkarmışsın, hayvan..."
"Ayıp oluyor..."
O uyumuyor muydu?
"Ayıp falan olmuyor, sağ tarafımı hissetmiyorum. Ne diye üstüme yatarsın?"
"Bilerek yapmadım ya. Uyuyordum. Hem..."
Bir anda yatağa yüz üstü yapışmam ile bağırdım.
"Ne yapıyorsun?!"
Ben daha ne olduğunu anlayamadan kalçamın üzerine oturdu ve iri elleri ile sırtımı okşadı.
"Sakin ol. Sadece masaj yapacağım."
"G-Gerek yok! Kalk popomdan!"
Kahkaha atarak kürek kemiklerimin olduğu bölgeye hafif bir baskı uyguladı. Çıkan kıtlama sesi beni korkutmaktan çok rahatlatmıştı.
"Sakin ol. Sana isteğin dışında dokunacak değilim."
"Şu an farklı bir şey yapmıyorsun. Seni-Ihm.."
"Dedi, beni ittirmek yerine masajın keyfini çıkaran çocuk."
"Kabul güzel masaj yapıyorsun."
Beni yanıtsız bırakarak sırtımın her bir köşesine aynı şekilde ilgi gösterdi. Elleri hemen kalçamın üstündeki bel çukurlarımı bulunca güldüm.
"Dur! Orada tikim var!"
"Bak sen..."
Hissettiğim parmaklar ile kahkaha atmaya başladım bir yandan da altından kurtulmak için çabalıyordum.
"S-Sana... Bunu... Ödeteceğim..."
"Önce elimden kurtulman gerekmiyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Buruk Ruhu (Namjin)
FanfictionBir tarafta sevgilisini geçirdikleri bir kaza sonucu kaybetmiş olan ruhu yaralı Kim Seokjin, bir tarafta ailesi tarafından hep baskı gören ve sevgi denen kavramı tam olarak asla anlamamış olan Kim Namjoon. Kim Seokjin bir gün karşılaştığı fırsat say...