Medya: Bizim güzellikler...
Merhabalar, en kısa zamanda gelmeye çalıştım. Umarım bölümü beğenirsiniz.
Lütfen desteklerinizi esirgemeyin. <3
***
Bardakta kalan son yudumu da içtikten sonra bakışlarımı eğlenerek sohbet eden çocuklara çevirdim. Her ne kadar onlara ayak uydurmaya çalışsam da karşımda oturan Namjoon tüm dikkatimi dağıtıyordu. Yavaşça ayaklandım ve bana dönen bakışlara hitaben konuştum.
"Lavaboya gidiyorum."
Ensemi ovuşturarak lavaboya yöneldim. Hızla işimi halledip ellerimi yıkadım. Ne diye kendimi suçlu hissediyordum ki? Ona sarılmak zorunda değildim, hem onu tam manası ile tanımıyordum bile. O her istediğinde ona sarılamazdım ki. Sonuçta sadece arkadaştık. Aynen öyle! Suçlu hissedecek hiçbir şey yapmadım. Omuzlarımı dikleştirip hızla masaya döndüm ama bizimkiler çoktan ayaklanmıştı.
"Gidiyor muyuz?"
Beni Hope yanıtladı.
"Evet, Jimin'in kafası ağrımaya başladı da yurda döneceğiz."
Hızla Hope'un koluna yaslanmış küçük bedene döndüm.
"Hastaneye gidelim mi?"
"Hayır hyung. Ağrı kesici alıp biraz uyusam kendime gelirim."
"Tamam, o zaman oyalanmayalım. Hesabı nasıl halledeceğiz?"
Jungkook kolunu Tae'den kurtarmaya çalışırken konuştu.
"Namjoon hyung ödedi hesabı. Tae bırak kolumu!"
Tae yalpalayan dili ile konuştu. Birkaç bardakla sarhoş mu olmuştu? Ayrıca neden hesabı Namjoon'a kitlemişlerdi?
"Olmaz, hadi gel bize gidelim."
Kahkaha atarak kıpkırmızı kesilen Kook'a baktım. Diğerlerinin de benden pek farkı yoktu. Hatta çok az gülümsediğini gördüğüm Yoongi bile kahkaha atmıştı.
"Namjoon huyung!"
"Bu çocuğun içkiye karşı asla dayanıklılığı olmadı..."
Homurdanarak Tae'yi kendine çekti. O hariç hepimiz az veya çok içmiştik. Bende sadece biraz hafiflik vardı, çocuklara göz kulak olmak için içmemiştim. Namjoon kollarından kurtulmaya çalışan Tae'yi daha sıkı kavrayarak konuştu.
"Hadi gidelim. Yolda önce Tae'yi bıraksak olur mu? Ya bana ya da Jungkook'a sorun çıkaracak."
Her kes onaylar mırıltılar çıkarınca arabaya yerleştik. Tek fark Kook onu ellemeye çalışan Tae'den en uzağa geçmiş aralarına da Hope, Jimin ve Yoongi'yi sokmuştu. Yol zengin bir siteye girene kadar sessizce sürdü. Ağzım hafif aralık durduğumuz malikâneye baktım. Onların nasıl zengin olduklarını bir kez daha anladığımda, hesaba bir katkım olmadığı için çektiğim vicdan azabı kayboldu. Yoongi hızla konuşarak arabadan indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Buruk Ruhu (Namjin)
Fiksi PenggemarBir tarafta sevgilisini geçirdikleri bir kaza sonucu kaybetmiş olan ruhu yaralı Kim Seokjin, bir tarafta ailesi tarafından hep baskı gören ve sevgi denen kavramı tam olarak asla anlamamış olan Kim Namjoon. Kim Seokjin bir gün karşılaştığı fırsat say...