Medya: Bizim güzellikler...
Merhabalar, uçup geldim...
Bu bölümde biraz cinsel öge baskınlığı olacak. Başına ve bitişine '*' işareti koyacağım. Rahatsız olacaklar okumasın canlarım.
Desteklerinizi ve düşüncelerinizi esirgemeyin lütfen...<3
***
Gözlerimi hafifçe araladım ve yatağın boş kısmına baktım. Namjoon neredeydi? Yine şirkete mi gitmişti? Hafifçe doğruldum ve gerindim. Kâbus görmediğim gerçeğini idrak edince şaşkınca kala kaldım. Daha sonra aklımda dün akşam Namjoon'un dediği sözler canlandı.
"Ayrıca söz veriyorum bu gece kâbus görmeyeceksin. Bu gece başa da sarmayacaksın. Çünkü artık yanındayım. Her şeye rağmen yanında olacağım."
Yavaşça doğruldum ve banyoya yöneldim. Mutfakta yumurta çırpan Namjoon'u görünce gülümsedim ve adımlarımı ondan tarafa çevirdim.
"Günaydın."
"Uyandın mı? Senin için krep yapacağım."
"Başarabilecek misin?"
"Başaracağıma inanıyorum diyelim. Ne demişler inanmak başarmanın yarısıdır."
Ona doğru öneldim ve ensesinden kavrayarak onu üstüme doğru çektim.
"Jin, yumurta!"
"Boş versene."
Dudaklarımı dudaklarına bastırarak onu kendime iyice çekeledim.
"Jin... Bir... Dur..."
Tezgâha düşen bir şeylerin sesini işitsem de umursamadan ağzıma aldığım altdudağını emdim. Bir anda kalçalarımı kavrayan el ile bacaklarımı Namjoon'un beline doladım. Dudaklarımı nazikçe okşayan dudaklar ile kalbim bir kez daha tekledi. Bu adamı hak edecek ne yapmıştım bilmiyorum ama iyi ki yapmışım. Nefes ihtiyacı ile ondan uzaklaştığımda alnını alnıma dayayarak mırıldandı.
"İyisin?"
"İyiyim. Teşekkür ederim."
Kabuk bağlamış dudağını hafifçe buseledim ve başımı boynuna gömdüm.
"Sana dokunmak iyi geliyor."
"Beni istediğin kadar elleyebilirsin, şikâyetçi olacağımı sanmam."
"Namjoon... Böyle davranma."
"Nasıl?"
"Hiçbir şey olmamış gibi."
"Jin sorun-"
"Sorun değil falan deme, sorun."
Yavaşça boynundan doğruldum ve kabuk bağlamış yarasını okşadım.
"Dün yaptıklarım hoş değildi."
Alnını alnıma dayadı ve fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Buruk Ruhu (Namjin)
FanficBir tarafta sevgilisini geçirdikleri bir kaza sonucu kaybetmiş olan ruhu yaralı Kim Seokjin, bir tarafta ailesi tarafından hep baskı gören ve sevgi denen kavramı tam olarak asla anlamamış olan Kim Namjoon. Kim Seokjin bir gün karşılaştığı fırsat say...