24.Bölüm "Sevgilim..."

710 70 109
                                    

Medya:Bizim güzellikler...

Merhabalar, ben geldim...

Desteklerinizi ve fikirlerinizi esirgemeyin lütfen...

UYARI: Arkadaşlar yapılan hakaret içerikli yorumlar ve eleştiriler silinecektir. Lütfen kitap karakteri dahi olsa saygı çerçevesi içinde yorumlarda bulunun. Çünkü yapılan her bir hakaret aslında emeğime yapılıyor ve bir süre sonra rahatsız edici bir hal alıyor. Ayrıca çok üzülüyorum. :(
Okuduğunuz için teşekkürler, Namjin'li bölümler. :)

***    

Sepeti kasiyere verdikten sonra hızla telefonu açtım.

"Efendim Tae?"

"..."

"Ben eşyaları aldım. Siz süslemeleri aldıysanız direkt Namjoon'un evine gidin."

"..."

"Ben de isterdim ki çiftlikte kutlayalım ama şartlar el vermiyor."

"..."

"Tamam, siz süslemeleri yapa durun ben malzemeleri alıp geliyorum."

Bekleyen kasiyere hafif bir özür mırıldandım ve poşetlediğim eşyaları kavradığım gibi marketten çıktım ve arabanın önünde huysuzca beni bekleyen Yoongi ye yöneldim.

"Bir an hiç çıkmayacaksın sandım."

"Laf edeceğine yardıma gelebilirdin."

"Alışverişten nefret ederim."

Arabaya yerleşirken homurdandım.

"Jimin ile yaparken nefret etmiyorsun."

Anında yumuşayan yüzü ile şaşkınca ona baktım.

"Şaka gibi! İsmini duyduğunda bile gevşiyorsun."

Gözünü yoldan ayırmadan konuşmaya başladı.

"O farklı... Kelimelerle aram pekiyi değildir ama Jimin her ne olursa olsun beni bir şekilde anlıyor. Onun bu özelliğine hayranım. İyi hissetmediğimde şarkı söylüyor mesela. Bilmiyorum sesini duyduğum an vücudum benden habersiz bir şekilde gevşiyor."

"Biz buna aşk etkisi diyoruz buz kral. Ona ne zaman çıkma teklifi edeceksin? Her ne kadar belirtmese de Jimin'in bunu beklediğini bildiğini düşünüyorum?"

"Biliyorum. Zaten çıkıyor gibiyiz. İllaki teklif yapmam mı gerekiyor?"

"Elbette! Jimin çok sevinecektir."

"Ne yapacağım ki?"

"Bilmem onunla bol bol takılan sensin. Sevdiği şeyleri düşün ve işin içine onları da katarak çıkma teklifi et."

"Jimin dans etmeyi seviyor. Bununla ne gibi bir teklif yapabilirim?"

"Ne bileyim! Sen de dans et?"

Kahkaha atarak siteye doğru kırdı direksiyonu. Gülümseyerek kısılan gözlerine baktım. Malum pek güldüğünü göremiyorduk.

Suyun Buruk Ruhu (Namjin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin