Medya: Beni öldürmek... Bitirmek...
Merhabalar, ben geldim...
Desteklerinizi ve fikirlerinizi esirgemeyin lütfen...
***
Gergince ellerimi ovuşturdum ve mantıları tabağıma yerleştirdim.
"Jin?"
"Hımm?"
"İyi olduğuna emin misin? Yüzüme bakmıyorsun."
Bakamıyorum.
"İyiyim. Sadece uyku sersemliğinden dolayı..."
"Tamam."
Hızla başımı kaldırmadan yemeğimi yedim ve kirlilerimi mutfakta hallettim. Arkamdan bana dayanan iri vücut ile sertçe yutkundum.
"Neyin var güzelim?"
"Bir şeyim yok."
"Seokjin garip davranıyorsun."
"Öyle mi? Hiç farkında değilim."
Belime dolanan iri kollar beni yavaşça ters döndürdü ve kalçamı tezgâha yasladı. Bakışlarımı Namjoon'un beyaz tişörtünden ayırmadan sakince yutkundum.
"Bana bak."
"Ben eve gitsem? Şuan hatırladım makale yazmam-"
Namjoon çenemi kavrayarak başımı kaldırdı ve gözlerimizi birleştirdi.
"Tam da şimdi bana ne olduğunu söyleyeceksin."
Dominant sesi bana bir anlığına rüyada kullandığı tonu anımsatınca kuruyan boğazıma lanet ettim.
"Dediğim gibi... Makale yazmam lazım, onun için endişeleniyorum."
"Nasıl da güzel yalan söylüyorsun sen öyle."
"Yalan-"
Dudaklarıma sert bir buse bırakıp fısıldadı.
"Yalan söylemeye devam ettiğin sürece seni bırakmayacağım. Belli ki kâbus değil, endişenin sebebi başka bir şey."
"Gördüğüm şeyden etkilendim. Bırak artık beni!"
Yanan yanaklarım ile elinden kurtulmaya çalıştım ama bu onu engelleyerek vücudumu iyice vücuduma bastırdı. Karnımda hissettiğim kasık bölgesi beni bir kez daha yutkunmaya zorlasa da son anda kendime engel olabildim.
"Ne gördün Jin?"
Endişeyle kıpırdanıp göğsüne yerleştirdiğim ellerim ile onu ittirmeye çalıştım.
"H-Hatırlamıyorum..."
"Gördüğüm şeyden etkilendim dedin, hatırlamadığın bir şeyden nasıl etkileneceksin?"
Bir eli kalçamı kavrayınca güney tarafıma akın etmeye çalışan hormonlarıma sahip çıkmak için tüm gücümü kullandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Buruk Ruhu (Namjin)
FanficBir tarafta sevgilisini geçirdikleri bir kaza sonucu kaybetmiş olan ruhu yaralı Kim Seokjin, bir tarafta ailesi tarafından hep baskı gören ve sevgi denen kavramı tam olarak asla anlamamış olan Kim Namjoon. Kim Seokjin bir gün karşılaştığı fırsat say...