Son Söz

580 47 21
                                    


Tekrardan merhabalar... 

Hiçbir zaman ağlayarak final yazısı yazacağımı düşünememiştim fakat her şeyin ilki olurmuş. Açıkçası ne yazacağımı da pek bilmiyorum. Bu hikâyeyi asla kurgu olarak görmedim. Burası beni özgürleştiğim ve gerçek ben olduğum tek yerdi. Bu yılın başında o kadar kötü bir durumdaydım ki burası benim tek kaçış noktam oldu. Şimdi bu kitaba nasıl basit bir kurgu diyebilirim ki?

Bu hikâyeyi yazmaya başladığımda birkaç bölüm sonra geri silerim demiştim. Fakat şuan ağlayarak final yazısı yazıyorum ve biliyorum ki bu durumu sizler sayesinde yaşıyorum. Siz olmasaydınız bu yüce duyguyu asla yaşayamayacaktım. Sırf bu yüzden bile size çok minnettarım...

Bu kitap her zaman benim ilk göz ağrım olarak kalacak ve bendeki yeri hep ayrı olacak. Umarım bu kitabın sonuna geldiğinizde 'İyi ki okumuşum.' der ve kendinize dair bir şeyler bulmuş olursunuz. 

Fazla uzatmayacağım... Sadece size ne kadar minnettar olduğumu bilmenizi istedim. Çok teşekkür ederim... Her şey için...

Lütfen hayatınızda kendinize sınırlar koymayın ve nasıl istiyorsanız öyle yaşayın. Başka bir kurguda görüşmek üzere benim güzel ailem...

(Bilgilendirme1: Şuan ki planım 'Geceden Armağan' adlı kitabımı bitirmek. Daha sonraysa aklımda bulunan başka bir Namjin kurgusunu yazmayı planlıyorum.)

(Bilgilendirme2: Bu kitaba özel bölüm ekleyebilirim. Daha tam karar vermedim.)

Suyun Buruk Ruhu (Namjin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin