Medya: Yumuş yumuşum...
Merhabalar, uçtum geldim...
Desteklerinizi ve fikirlerinizi esirgemeyin lütfen. Çünkü onları okumak bana çok büyük bir neşe veriyor.
Neşeli olunca da daha çok yazasım geliyor.
Bazı cinsel kısımlar olacak oraları "**" şeklinde belirteceğim. Okumak istemeyenler geçebilir.
Bölümün sonunda size bir sürprizim var!!!
:)
***
Yutkunarak derin bir nefes aldım.
"Efendim?"
"Hediyemi vermedin?"
"Hani yanında olmamız yetiyordu."
"Bu durum senin için geçerli değil galiba."
Sinirle ona döndüm.
"Bu da ne demek?"
Burnunu burnuma sürttü ve dudaklarıma küçük bir buse bıraktı.
"Sana kalbimi ayırdım. Yanımda olamazsın."
Gülerek göğsüne hafifçe vurdum.
"Bu lafları da mı internetten baktın?"
"Hayır... Ama hediye konusunda ciddiydim."
Bir anda kalçalarımı kavradı ve beni kaldırdı. Hafifçe bağırarak bacaklarımı beline, ellerimi de ensesine sardım.
"Hadi bana hediyemi ver."
Gülerek sarı saçlarını oynadım ve beni yatak odasına götürmesine izin verdim. Beni yatağa yatırdı ve üstüme doğru eğildi. Yutkunarak dolgun dudaklarına baktım. Saçlarını kavrayarak onu kendime çektim ve dudaklarımızı sertçe birleştirdim. Üstdudağını hırsla kavrayıp emdim. Tanrım, tadı... Kasıklarını sertçe kasıklarıma sürtünce inledim. Lanet... Hediye. Dişlerimi zorlayan diline aldırmadan ondan uzaklaştım onu hızla yana devirerek üstüne çıktım.
"Uslu çocuk ol... Hediyeni getireceğim."
Yüz ifadesinden memnun olmadığını anlasam da beni kırmadı ve ellerini belimden çekti.
"Tamam..."
Üstünden kalkarak dolabın kapaklarını açtım ve alta sakladığım mavi hediye paketini çıkardım. Yatakta oturmuş merakla elimdeki pakete bakıyordu. Yanına oturdum ve hediyeyi kucağına bıraktım. Hızla paketi açıp ortaya hazırladığım su yeşili tonlarındaki fotoğraf albümünü çıkardı. Defter gibi duruyordu ama gri saman sayfalarında bugüne kadar çocuklarla ve birlikte çekindiğimiz fotoğraflar vardı. Tabi bir de...
"Jin bu çok hoş. Fotoğraf albümü mü hazırladın?"
"Evet ama asıl sürpriz ilk sayfasında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suyun Buruk Ruhu (Namjin)
FanficBir tarafta sevgilisini geçirdikleri bir kaza sonucu kaybetmiş olan ruhu yaralı Kim Seokjin, bir tarafta ailesi tarafından hep baskı gören ve sevgi denen kavramı tam olarak asla anlamamış olan Kim Namjoon. Kim Seokjin bir gün karşılaştığı fırsat say...