20.Bölüm "Konuşacağız"

637 75 124
                                    

Medya: Bizim güzellikler...

Bazı ailevi sorunlar yaşandı ve bölüm yazamadım. Şuanda da moralimin pek iyi olduğu söylenilemez. Bu yüzden sizlerden özür dilerim...

Desteklerinizi ve güzel fikirlerinizi esirgemeyin...

***

Açtığım kapı ile gülümsemem yüzümden yavaşça silindi. 

"Merhaba."

Bu. Kız. Kim?

Namjoon da selam vererek yavaşça bana uzandı ama o beni öpemeden geriye çekildim ve içeriye girmeleri için fırsat tanıdım. Ona izin vermeme sebebim kıskanmış olmam değildi, kızın kim olduğunu bilmememdi. Namjoon'u tehlikeye atacak bir şey yapamazdımNamjoon'un üzgün bakışlarına aldırmamaya çalışarak ceketlerini dolaba astım. Hep birlikte içeri yöneldiğimiz de Tae'e yanımızdaki kızı görür görmez gülerek ayaklandı.

"Soo Bin!"

"Tae!"

İkisi kısaca birbirine sarıldılar ve ayrıldılar. Namjoon'a dönerek her kesin duyabileceği şekilde konuştum.

"Bu güzel hanım kim?"

Kız bu dediğime utangaçça gülümseyerek konuştu.

"Teşekkür ederim. Ben Soo Bin, Namjoon ve Tae'nin küçüklükten arkadaşıyım. Yoon ile de tanışıyoruz ama pek anlaşamıyoruz. Bugün bir proje gereği Namjoon ile karşılaştık ve beni yemeğe davet etti. Umarım rahatsızlık vermiyorumdur."

Jimin yerinde huzursuzca kıpırdandı ve elindeki şekerlemeyi ağzına tepiştirdi. Kadının Yoongi'ye olan bakışları ben şüphelendirmişti ama erken yargıda bulunmayacaktım. Yavaşça gülümsedim ve hafifçe eğilerek konuştum.

"Ben Kim Seokjin, Namjoon'un arkadaşıyım."

Yanımdaki bedenin anında gerilmesinden endişe duyarak hızla konuştum.

"Sen lütfen diğer çocuklar ile tanış. Ben masaya bir servis daha açayım."

"Teşekkürler."

Onlar tanışırken hızla mutfağa yönelip bir servis daha hazırladım. Kulağımın dibinde hissettiğim nefes ile sertçe yutkundum.

"Neden arkadaşım olduğunu söyledin? Arkadaşlar ne zamandan beri delicesine öpüşüp, birbirlerini işaretliyorlar?"

"Namjoon!"

"Doğruyu söylüyorum."

Ondan biraz uzaklaşarak mırıldandım.

"Korkuyorum."

Gözlerine çöken hayal kırıklığını adlandıramadan Hope'un çağrısı ile masaya yerleştik. Yemek sırasında dönen sohbeti dinlerken merakla konuştum.

"Bir proje için karşılaştığınızı söyledin. Yapı projesi mi?"

"Evet. Yapılacak büyük site projesiyle alakalı."

Suyun Buruk Ruhu (Namjin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin