- sen benim arabamda uyuyakaldın,
ben tüm yol boyunca sürdüm
ama sorun değil,
ben sadece iyi uyuyabilmen için çukurlardan uzak duracağımtwenty one pilots, tear in my heart
✨
Parmaklarım kısa şortumun uçları ile oynarken Seokjin hyung hemen yanımda, Jeongguk'un koçu ile ciddi bir konuşmaya dalmış haldeydi. Hala hazırlanmakta olan rakibim gelene kadar boş bir şekilde beklemek, sıkıcıydı. Antrenman maçı olduğu için sessiz olan alanda, dikkatimin dağılması için seyircilere ihtiyacım yoktu, rakibimin kendisi yeterince dikkat dağıtıcıydı.
Kısa beyaz şortu, vücuduna yapışan beyaz tişörtünden belli olan teni, yarım atkuyruğu toplanmış saçları, bileğindeki kırmızı kalın sporcu bilekliği ile korta gelen Jeongguk'u süzerken, utangaç bakışları benim üzerimde geziniyordu.
Bir kolunu kaplayan dövmelerini önceki zamana göre daha net görürken ayaklandım ve ona ilerlemeye başladım. Saha kenarında birkaç görevli olması dışında tamamen boş olması işime geliyordu. "Selam." dedim, ellerimi şortumun cebine koyarak ve ona bakarak, yutkunarak bana döndüğünde "Selam." diye mırıldandı sadece, neden bu kadar çekingen durduğu konusunda hiçbir fikrim yoktu.
Hakem ilk kimin başlayacağını söylediğinde Jeongguk'u işaret etmenin ardından ona elimi uzattım, beyaz parmakları esmer tenim ile uyum içinde birleşti. "İyi şanslar." dedim, günün ilk gülümsemesi dudaklarında belirdi, "İyi şanslar sunbae." Ellerimi onun elinden çekerek eşyalarımın olduğu yere ilerledim, raketi parmaklarımın arasına alarak kendi alanıma ilerledim.
Hafif eğilmiş bir halde Jeongguk'un ilk servisi kullanmasını beklerken onun gözleri işareti almak için hakemdeydi. Bacaklarını iki yana aralamış, raketi rahat bir şekilde döndürürken işaret geldiğinde bunu yapmaktan vazgeçti ve hazırlandı.
Beklediğimden çok daha iyiydi, çevikti ve en uç noktalara ulaşma konusunda ustaydı. Başlayalı uzun zaman olmasına rağmen ondan sadece iki sayı alabilmiştim. Seokjin hyung onun eğitmeni ile birlikte dikkatli bir şekilde izlerken Jeongguk servisi kullandı ve benden ilk sayısını aldı.
İlk seti almanın ardından verdiğimiz kısa molada suyu içmek için başını geriye atışını, toplanmış saçından ayrılan birkaç tutamın tenine yapışmış haline o kadar dalmış haldeydim ki kendime gelmem, Seokjin hyungun elindeki topu bana fırlatması ile olmuştu.
Onu çekici bulduğum, inkar edilemez bir gerçekti.
Oyun sırasında ortaya çıkan vahşi ve ciddi yanı beni şoka uğratıyor olsa da kendi kişiliği tamamen tatlıydı. Başa baş götürdüğümüz oyunda ona verdiğim her sayının sebebi dikkatimin tamamen onun tarafından dağıtılması sonucu oluyordu. Bacak kasları, tişörtünden belli olan karın kasları, gözleri, dilini üzerinde gezdirdiği dudakları bile kendimi onda kaybetmem için bir sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sabah yıldızı' taekook
FanfictionKim Taehyung, Asya Bölgesi Tenis Finali maçında her şeyin iyi gideceğini düşünüyordu, son seti almak için servise hazırlanırken beklemediği bir şey oldu, sessiz salonda bir hapşırık sesi duydu.