thirty; y me prendes aunque no me estés tocando

5.2K 558 77
                                    

30; ve bana dokunmamana rağmen beni baştan çıkarıyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

30; ve bana dokunmamana rağmen beni baştan çıkarıyorsun.

Parmağım Jeongguk'un deliğinin etrafında gezinirken başını geriye atarak beyaz boynunu ortaya çıkarmış, elleri sıkıca kavradığı çarşadı tutuyordu ve aralanmış pembe dudaklarından minik mırıltılar odaya karışıyordu.

Orta parmağımı biraz içeri iterek belinin gerginleşmesine ve nefeslerinin sıklaşmasına sebep olurken seğiren penisi karnına değiyordu.

Jeongguk'un benim için elimin altında kıvranmasına deli oluyordum, vücudum alevler içinde yanmaya devam ederken adımı mırıldandı yalvarır bir tonda, kısık sesi tenime işlerken "Lütfen." dedi, parmağımı biraz daha iterek belini havaya kaldırmasına sebep olurken boşta olan elimi bel oyuğuna yerleştirerek yatağa sabitledim, "Sevgilim." diye fısıldadım parmağımı deliğinden uzaklaştırarak geri çekerken, Jeongguk oluşan boşluk hissi ile sızlarken elimi baldırına vurdum.

"Arkanı dönmek ister misin?"

Gözleri büyüyerek bana bakarken ne yapmak istediğimi anlamış değildi ama ben, ne istediğimi biliyordum. Tereddüt dolu bakışları ile bedenini yüzüstü olacak şekilde çevirirken "Dizlerini kır." dedim, söylediğimi bir kez daha tekrar etmeme gerek kalmadan yaparken dirseklerini yatağa yaslayarak destek almış, başını aşağıya eğmişti.

Uzun beyaz tişörtünü geriye doğru sıyırarak kuyruk kemiğinin hemen bitimindeki benine dudaklarımı değdirdiğimde bedeni titredi, adım dudaklarından hafif hülyalı bir şekilde yeniden dökülürken bunu seviyordum, bana adım ile seslendiğinde ona istediği her şeyi verebilirdim.

Dudaklarımın yeni hedefi kalçaları olurken gerginliğini hissediyor, nefesinin sıklaştığını fark ediyordum. Başını geriye çevirmek ve neler yaptığımı görmek için can atıyordu. Parmaklarım kalça yanaklarını ikiye ayırırken "Siktir." diye mırıldandı Jeongguk ağzının içinde, bir elimi serbest bırakarak kalçasına vurduğumde et parçası gelen darbe ile sallandı, "Küfür etmen hoş değil." diye mırıldandım. "Hyung." diye sızlandığında bu kez diğer yana vurdum ve "Hyung demenden de hoşlanmıyorum." dedim, Jeongguk başını iyice eğerek, tırnaklarını çarşafa geçirmişti.

Parmaklarım eski konumunu alarak yeniden kalça yanaklarını ikiye ayırdığında kasılan deliği ortaya çıktı, dudaklarımı pembe bölgeye bastırdım. Jeongguk içinde tutamadığı inlemesini odaya bırakırken dudaklarımı uzaklaşmayacak şekilde geri çektim ve dilimi, deliğin içine iteledim.

Birkaç gün önce kollarımın arasında oturmuş film izlerken sevişen çift hakkında "Nasıl hiçbir hazırlık ve temizlik olmadan sevişebiliyorlar?" diye yakınmış biriydi, odaya girdiğimiz anda ortadan yarım saat kaybolarak kendini banyoya kapattığında sonunun benim ellerimin arasında kıvranmak olduğunun farkındaydı ve gelen su sesi de bunu doğruluyordu.

sabah yıldızı' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin