37; Bu yüzden gözlerini kapat, küçük bir zaman için bu şehirden kaçalım.
'
Jeongguk odanın içinde deli gibi dolanırken bir yandan bana söyleniyor, bir yandan arada kalçasına giren ağrı ile yüzünü buruşturuyordu. "Haftaya evleniyoruz ve bana şimdi mi haber veriyorsun?" diye sorarken kollarımı ince beline dolayarak kucağıma çektim, bedenini bacaklarımın üzerine bırakırken canının acıması ile yüzünü buruşturdu. Dün gece sevişirken içinde olduğumuz pozisyonun Jeongguk'un canını yakacağının bilincinde olarak durmalıydım ama o anlarda ona karşı koymak oldukça zordu, saçlarını alnından çekerek dudaklarımı yanağına değdirdim.
Telaş yapmasına gerek yoktu, onun istediği şekilde her şeyi hazır edecektim ve o sadece karşımda durarak yeminini ederken gözlerimin içine bakacaktı. Heyecan tüm bedenimi sararken bir kolu boynuma dolandı, parmakları ensemdeki saçlarla oynarken "Hyung..." diye mırıldandı, aşağıya sarkmış alt dudağına minik bir öpücük bıraktım. Jeongguk güzeldi, ellerimi onun üzerinden uzakta tutamıyordum, dudaklarım tenine değmek için karıncalanıyordu. "Efendim bebeğim?" diye cevapladım onu, dili dudaklarının arasında gezindikten sonra tereddüt dolu bakışlarla bana baktı.
"Benim isteklerimi gerçekleştirmek zorunda değiliz, ben bilmiyorum. Çok büyük isteklerim vardı ama sen yanımda olduğun sürece, Yoongi hyung ve Jimin hyung gibi, küçük bir kiliside bile evlenebilirim seninle."
Hızlı konuşması ve hafif şişen yanakları gülümsememi sağlarken "Sen mutlu olduğun sürece sorun yok, aşkım." dedim, dudaklarına minik bir öpücük bıraktıktan sonra onu kucağımdan kaldırdım. "Yatağa uzan, krem süreceğim ve ben öğle yemeği için sana makarna hazırlayana kadar yerinden kalkmayacaksın." Jeongguk gülerek yatağa uzanırken pijamasının üstü yukarı doğru kıvrılarak beyaz belini ortaya çıkarmıştı, komodinin çekmecesinden kremi alarak bir dizimi yatağa bastırdım, dudaklarımı Jeongguk'un açılan beline değdirdikten sonra üşümemesi için tişörtü aşağıya çektim.
Alt pijamasını sıyırdıktan sonra kremden parmakucuma az bir şey sıkarak parmağımı deliğinin etrafında gezdirmeye başladım. Kremi soğuklu mu yoksa parmağımın bulunduğu konumdan kaynaklı mıydı, emin değildim, Jeongguk gözleri hafif aralık halde dudaklarını birbirine bastırmıştı. Onu öpmek istiyordum fakat ikimiz de her an daha ileri gitmek için adım atmaya meyilli bir ruh hali içindeydik. Parmağımı çektim, pijamasını düzelttim. Kremin kapağını kapatarak çekmeceye koyduktan sonra elimi yıkamak için yanından ayrıldım.
Odaya döndüğümde Jeongguk yastığa sarılı bir şekilde yüzüstü uzanıyordu yatakta, salona gitmek için onu orada bırakmadan önce dudaklarımı alnına değdirdim. Ahjumma bugün acil bir işi olduğunu söyleyerek izin almıştı, onun acil bir işi olması beni şaşırttı. Kaynaması için su dolu tencereyi ocağa koyduktan sonra telefonumu çıkararak Jimin'i aradım, "Taetae." diyerek neşeyle açtığında gülmeden edemedim, bu saatte neden uyanık olduğunu bile bilmiyordum. "Jiminie, bugün bana gelebilir misin?" diye sordum, Yoongi hyunga anlamadığım birkaç şey söyledikten sonra birkaç saate evimde olacağını söyledi. Telefonu kapattıktan sonra kaynamış olan suya makarna paketini boşalttım, Seokjin hyungun öğrettiği krema sosunu yapmak için gereken malzemeleri aramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sabah yıldızı' taekook
FanfictionKim Taehyung, Asya Bölgesi Tenis Finali maçında her şeyin iyi gideceğini düşünüyordu, son seti almak için servise hazırlanırken beklemediği bir şey oldu, sessiz salonda bir hapşırık sesi duydu.